piątek, 6 czerwca 2014

Warsztaty z Enczą

Brałam w nich udział pierwszy raz i zdecydowanie polecam! Dla mnie to była przede wszystkim świetna mobilizacja do pracy, ramkę udało mi się zrobić prawie całą podczas warsztatów. Nie miałam blejtramu, pominęłam gesso (przede wszystkim bałam się, że nie zdąży mi wyschnąć, a chciałam robić pracę na bieżąco, ale też uwielbiam pracować na surowych bazach, dlatego też nie chciałam zakrywać tego tła). Przekonałam się za to do pasty strukturalnej, której do tej pory używałam chyba tylko raz i nie wciągnęła mnie, a okazało się, że daje świetny efekt. Bardzo podoba mi się też warstwowanie i uzyskiwanie efektu przestrzennego, faktycznie scrapy wyglądają lepiej. Encza, dziękuję! :)




1 komentarz:

Encza pisze...

Dziękuję za udział w warsztatach i zapraszam na kolejne :)