piątek, 23 września 2011

Jesień

Ostatnio trochę znowu mnie nie było, ale mam baaardzo dużo pracy i jednocześnie choruję, chodząc do szkoły, staram się trochę scrapować i załatwiać jeszcze inne sprawy.
Już kilka tygodni temu zrobiłam te notesy, które dziś pokazuję (nie są oczywiście jeszcze zbindowane) i niestety nie udało mi się osiągnąć planu, który miałam, ale wyszło to co wyszło. Chciałabym mieć dużo energii, żeby dobrze zagospodarować sobie czas i móc robić to, co chcę, a nie tylko nie mieć siły i wykonywać to, co przed sobą chwilowo postawiłam i idzie mi prawie dobrze, chociaż jest naprawdę ciężko. Już czuję, ze powoli się wykończam ;) Przepraszam na marudzenie, ale musiałam coś napisać, bo mam chwilowo jesiennego doła:) i ogólny kryzys;) Ale niedługo mi przejdzie;)
Materiały: papier Jubilee (na obu notesach, ale inne arkusze) K&Co i jakieś kwiatuszki latarniowe ze scrap.com.pl, a poza tym stemple Viva Decor i Inkadinkado, kwiatuszki Primy i w sumie tyle:)



Do usłyszenia niebawem (mam nadzieję:) )!

1 komentarz:

JajQo pisze...

Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

Pozdrawiam serdecznie
Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera