czwartek, 11 sierpnia 2011

Różany notes II

Powoli wracam, praktycznie od razu po powrocie do domu zaczęła się szkoła, a wiadomo jakie to dobijające doświadczenie;) i dopiero dziś udało mi się zebrać, żeby coś pokazać (niestety staroć, ale parę świeżych rzeczy też mam). Mimo, że teraz czasu będę miała coraz mniej, to mam nadzieję, że to pomoże mi się bardziej zmobilizować i tą okruszynkę wolnego czasu maksymalnie wykorzystam. Marzy mi się zrobienie jeszcze na "świeżo" dwóch albumów z wakacji, chociaż znając siebie, to nie wiem czy uda mi się w ogóle za to zabrać;) Ale jeśli ktoś niedługo coś mi tym wspomni, to kto wie:)
Dziś notes zrobiony w okolicach czerwca, czyli dawno:)
Wycięłam stempel z różami, zabarwiłam (kto zgadnie czym?:)), dodałam serwetkę, parę stempli, skleiłam i wyszło to co wyszło. Nie jestem do końca zadowolona, bo jest bardzo delikatny, ale też nie mam się do czego za bardzo przyczepić, więc nic w nim już nie poprawię, chyba że ktoś ma jakiś fajny pomysł?
Materiały: stempel Kaiser Kraft ze scrap.com.pl, ścinek zwykłego różowego papieru, serwetka i parę stempli. Drugie zdjęcie to tył notesu.




Lara

P.S. Planowałam jakieś miłe rozdawnictwo z okazji dwusetnego postu, ale nie udało mi się zebrać i małe candy zorganizuję dopiero za jakiś czas:)

Brak komentarzy: