piątek, 5 sierpnia 2011

Prezent w 3 częściach - Part II - Notesiątko

Dawno mnie tu nie było, bo najpierw miałam trochę problemów, a później na kilka dni wyjechałam do mojej przyjaciółki i wróciłam dopiero kilka godzin temu. Nawiasem mówiąc było fantastycznie, wyjazd pt. "Wakacje na leśniczówce"; co prawda tylko raz byłam w samym lesie, ale tuż przy nim duuużo więcej;) Strasznie jestem zadowolona i nie mogę się już doczekać następnego razu, tym bardziej, że już we wrześniu M. wyjeżdża na studia do Warszawy i będę strasznie tęsknić:( Ale jeszcze niedługo przed nami wspólny dwutygodniowy wyjazd, więc jeszcze się nie martwię.
Notesik jest kolejną częścią prezentu dla mojej nauczycielki-przyjaciółki z Kanady, bo podobno jej ulubionym kolorem jest fioletowy. Jeszcze jedna część niespodzianki była, ale dopasowałam kolory do zdjęcia, więc nie mogło być fioletowo. Główną rolę gra tu kwiatek, który w całości zrobiłam sama- i większą część i różyczkę. Jeszcze trochę postemplowałam, wycięłam zawijasy, przycięłam serwetkę i posklejałam;)
Materiałoznawstwo: stemple Inkadinkado Damaski, tusz Heyda, serwetka papierowa. Ze scrap.com.pl: turkusowa farba na kwiatku, Mini Master, Glimmer Mist Cranberry Zing, klej Magic, srebrne kółka do albumów.





Lara

2 komentarze:

ania pisze...

Śliczne:))

lara pisze...

dziękuję!:)