piątek, 15 lipca 2011

Znów Arinkowo

Tym razem kartka, tak stara, że nie przypomnę sobie kiedy ją zrobiłam;) Może z rok albo dwa temu:)
Chociaż w sumie to robiłam ją "dwa razy", bo za pierwszym stwierdziłam, że jest trochę za pusta i trzeba coś dodać, poza tym musiałam zrobić coś z żółtym zawijaskiem embossingowanym przezroczystym pudrem Rangera ze scrap.com.pl, bo myślałam, że odbijam jasnozielonym tuszem (mam z zestawu taki jeden tusz, który właśnie tak wygląda, a ja go prawie nie używam i zapomniałam, że tak odbija), a tu mi wyszła taka niepasująca zupełnie żółć. Więc podmalowałam go trochę cienkopisem;)- w realu wygląda to lepiej niż za tym drugim zdjęciu.
Materiały: stemple prima i tim holtz oraz Lemonade oczywiście, puder ze scrap.com.pl, Doily Lace, tusze.



Lara


P.S. Być może przy najbliższym hurcie notesów jeszcze zatęsknicie za kartkami, więc lojalnie ostrzegam;)

Brak komentarzy: