poniedziałek, 18 lipca 2011

Elegancko

Tym razem bardziej elegancko, znów notes oczywiście, ale niedługo pokażę też kilka innych rzeczy:)
Prawie w całości wykonany z materiałów ze scrap.com.pl: 2x Victoriana, z którą pracowało mi się świetnie, wszystkie stemple Kaiser oprócz małego szlaczka, brązowy tusz latarniowy i brązowe kwiatki też latarniowe.
Ten notes co prawda jest już zrobiony dawno, ale teraz też robię, tyle że już mam tak tego dosyć, że wczoraj w nocy dla relaksu zrobiłam scrapa Liftonoszkowego i tak się mogłam wyżyć scrapowo, że w ogóle super, a poza tym jestem z niego zadowolona:))) Postaram się jeszcze dziś pokazać:)




Lara

P.S. Czytam właśnie książkę i stwierdziłam, że zwroty w obcym języku mimo tego, że i tak praktycznie nic z nich nie rozumiem, urozmaicają (a i tak obok są przetłumaczone). "Puó prendere da sola, signora, direttamente la"...:)

3 komentarze:

nowalinka pisze...

Śliczny notes, delikatny :)
Dziękuję za życzenia :*

Monia pisze...

Ślicznie Ci wyszedł ten notes :)

lara pisze...

Dziękuję Wam bardzo:*