środa, 29 czerwca 2011

Mediowo

Zrobiłam notes na mediowe wyzwanie sklepiku Na Strychu. Muszę go jeszcze tylko zanieść do bindowania albo poczekać aż uzbieram na bindownicę;)
Notes skrzy się i błyszczy, bo mediów naprawdę tu sporo. Szczególnie dumna jestem z papierowej róży, bo było z nią strasznie dużo zachodu- kiedy ją zrobiłam już dość dawno temu była z jasnofioletowego, chlapanego papieru, ale żeby pasowała mi do notesu (który początkowo miał być scrapem, ale to już zupełnie inna historia:)) to zabarwiłam ją mgiełką glimmer mist Cranberry Zing- na jednym zdjęciu widać jak błyszczy. (Chociaż prawdę mówiąc to później do róży dopasowywałam cały notes, oprócz bazy, która taka miała być. Ale to też już oddzielna śnieżka opowieści;)). Wydaje mi się, że ogólnie jest dość specyficzny i na pewno inny niż zwykle robię. A co Wy o nim sądzicie?:)
Materiałoznawstwo: papier bazowy robiony (3 mgiełki, tusze, stemple), papierowa serwetka, kawałek ILSowego full of colours, stemple ze scrap.com.pl, odbijane mgiełką z tegoż samego sklepu, wycinana nożykiem ramka wysmarowana crackle accents i perełki w płynie też ze scrap.com.pl. Motylek z tyłu notesu to latarniowy stempel najpierw odbity, a później pomalowany glimmer mistem, więc też błyszczy. Koniec gadania, ale uwaga- dużo zdjęć i zdaje mi się, że trochę lepszej jakości niż zwykle;)








Lara

4 komentarze:

nowalinka pisze...

Świetny jest, bardzo mi sie podoba, widać, że zaawansowany technicznie :)

lara pisze...

o, dziękuję:)

Tores pisze...

Podoba mi się kompozycja, ciekawe połączenie koronki z ramką, no i ta kolorystyka! Lubię to :)

lara pisze...

dzięki!:)