środa, 16 lutego 2011

Spring

Scrap 21x21, lift tej pracy Anny-Marii, dziękuję:)
Na zdjęciu moja młodsza siostra parę dobrych lat temu:)
Jest już trochę późno, a jutro do szkoły, więc teraz tak na szybko, ale jutro dokończę posta. W każdym razie hurtem zgrałam zdjęcia i mam sporo do pokazania, chociaż i tak część rzeczy przepadła już w głębinach dysku;)
Już dziś, więc kończę:):
Bardzo przyjemnie się robiło tego scrapa, zdecydowanie:) Żałuję, że mam teraz tak mało czasu, bo bym najchętniej cały czas scrapowała, ale i tak się cieszę, że jestem w stanie robić cokolwiek:)
Jeszcze dodam, że ma zdecydowanie weselsze kolory, zdjęcia szare ze względu na brak światła i moje umiejętności fotograficzne;)





Materiały: bazowy papier robiony, ten z prawej w kropki też, pod zdjęciem Victoriana ze scrap.com.pl, taśma malarska, motylki( na zielonym kropki glossy accents też ze scrap.comu), serwetka cukiernicza, kwiatki primy z craft4you, turkusowy tusz scrap.com.pl na szarym kwiatku, dużym motylku i napisie, a girlandę i napis też sama zrobiłam:) W sumie taki w sporej części bez specjalnych materiałów. Niedługo ciąg dalszy hurtu;)
Lara

1 komentarz:

nel pisze...

Świetny scrap!