czwartek, 17 lutego 2011

Sky

Kolejny LO 21x21(mój ulubiony format póki co;)), jak widać tęsknię za ciepłem już:)
Chyba nie wspominałam jeszcze, ale ścięłam włosy ze dwa miesiące temu, na zdecydowaaaaanie krótsze, bo trochę za ucho, a teraz już mi odrosły do brody:) (wcześniej miałam już tak chyba dłuższe niż do pasa, ale nie żałuję). No i ogólnie to ostatnio żyję myślą "byle do testu" i żeby już mieć spokój, bo ostatnio szkoła 6 dni w tygodniu, więc super:D Ale kończę już gadanie i pokazuję scrapa:





Materiały: stempel z ptakami, turkusowa farba na bazie, ćwiek i dziurkacz brzegowy ze scrap.com.pl, a poza tym stara książka,stara gazeta, fioletowy tusz, biały karton, serwetka, stemple z różnych źródeł, biały kwiatuszek, a napis znów sobie sama wycięłam;)
Pozdrowienia
Lara

4 komentarze:

Justt pisze...

bardzo przyjemny scrapik :))

lara pisze...

dziękuję za komentarz i zaglądnięcie:*

tulipanka pisze...

Ładny scrap :)

lara pisze...

dzięki:)