piątek, 3 grudnia 2010

Kalendarz I

Właściwie to drugi, a nie pierwszy, ale ten zgłaszam na konkurs Bablublińca, bo pierwszy zrobiłam jeszcze przed ogłoszeniem konkursu, a zresztą i tak niedługo go pokażę.
Jestem strasznie zadowolona, że nazbierało mi się tyle rzeczy ostatnio, że mam ciągle coś do pokazywania. Dziś zdjęcia kalendarza zrobione przy siódmogodzinnym świetne, ale dobrze, że są:)
Jeszcze nie wiem, jakie będzie jego przeznaczenie, ale chyba dostanie go moja przyjaciółka na mikołajki, bo ja mam już swój, ten który niedługo wstawię na bloga, chociaż przez kilka miesięcy zdążył mi się już trochę poniszczyć. Pozwoliłam sobie w tym różowym kalendarzu na wystającą różyczkę, bo wiem, że raczej będzie on siedział w domu i nie będzie szczególnie tarmoszony, więc wytrzyma jakoś:)
No to pokazuję ten wczorajszy twór;) (zdjęć kilka bo nie mogłam się zdecydować na jakieś jedno sensowne):








Pozdrowienia
Lara


P.S. Materiałoznastwo: Papier bazowy z www.scrap.com.pl , stemple i kwiatuszek z craft4you, serwetka z Leclerca kupiona przez Immacolę:), różyczka z ilowescrap, czarny tusz z empiku, drugie stemple z kreatywnego zakątka, inne tusze;), gaza z zasobów własnych:D, ramka i cyfry robione własnoręcznie. (Wyjątkowo dużo dziś jakoś tych materiałów "kupnych";)).

4 komentarze:

immacola pisze...

fajnie, że wzięłaś udział w konkursie :)
bardzo ładny ten twój kalendarz

lara pisze...

ja też się cieszę;D
dziękuję:)
ostatnio dużo lepiej idzie z planami scrapowymi:)

Anonimowy pisze...

Piękne!!!
Ja wiem gdzie jest sklep scrap.com.pl
ale czy inni trafią jak nie ma linka?
Pozdrawiam.
Szpieg

lara pisze...

Szpiegu dzięki;)