piątek, 3 grudnia 2010

Domkowo

Czyli kolejny cykl pracy z ostatniego weekendu:) Ten domek był pierwszy, więc powiedziałabym, że prototyp dla innych kolejnych robionych. Ale zauważyłam, że każdemu w mojej rodzinie podoba się inny domek najbardziej(a zrobiłam 10;)), ale jeden podoba się i mojej mamie i bratu, a mi akurat tak średnio;)A więc pierwszy:


Materiałoznawstwo: wszystko robione samodzielnie oprócz stempli z craft4you, artpasji i kreatywnego zakątka:)Śnieżynki stemple też własnej roboty:) Swoją drogą, uwielbiam stemple:) Przez moje żałowanie wszystkiego używam niewielu papierów kupowanych, a stempli nie da się zmarnować;D i nieograniczone możliwości kolorów, miejsc, odbić. Super wynalazek:)))

Dobranoc:)
Lara

2 komentarze:

Justt pisze...

Pędzisz dziewczyno :D Super domek :) I chce je zobaczyć wszystkie razem! ;)

Monia pisze...

Pokazuj resztę, pokazuj ;)