piątek, 22 stycznia 2010

Dla Michasia - moja siostra

Jak obiecałam, dziś kolejna praca, album dla małego Michasia, synka Moni. Każda lubelska scraperka miała w niego wkład robiąc wpis na określony temat, wylosowany (chociaż mój temat akurat losowany nie był;) ). W każdym razie miało być "Moja siostra" - czyli Zuzia dla Michała i niebiesko z żółtymi akcentami. Jest więc miejsce na zdjęcia i tag z zasuszoną hortensją na zapiski. Ponoć Zuzia mówi na Michasia Mimi:D
O materiałach chyba nic nie trzeba mówić, wyjątkowy jest tylko napis, wycinany przeze mnie nożykiem introligatorskim( a tak w ogóle to bardzo pożyteczne narzędzie-noszę wszędzie:D).
Więc już wpis: (foto Immacola) - u Immacoli można zobaczyć resztę przepięknych wpisów!



Lara

P.S. Candy u Zielonookiej (klik)

3 komentarze:

cyga pisze...

podziwiałam już robiąc "skład" napis, Lara Ty jesteś taka Zosia-Samosia i Pomysłowy Dobromir w jednym

lara pisze...

Cyga, dziękuję ślicznie:*
nawet nie wiesz jak się cieszę czytając takie rzeczy:)

nowalinka pisze...

Świetnie wycięłaś ten napis, a te kolorki we wpisie prezentują się bardzo ładnie w duecie :)

P.S. Nożyk to ważna rzecz :)