wtorek, 3 lutego 2009

Jedyne:)

Zostałam zaproszona do spowiedzi w "Jedyne" przez Adeluchnę:*



Zasady są łatwe:D
1.Odpowiadamy na pytania:
-jedyny taki dzień
-jedyna taka noc
-jedyna taka chwila
-jedyne takie wydarzenie
-jedyna taka scraperka
2.Wklejamy zasady i banerek na swój blog.
3.Wywołujemy do zabawy 5 innych scraperek.
4.Powiadamiamy o zabawie również scraperkę z ostatniego pytania

No więc:
-jedyny taki dzień...no to był jeden razy wiele dni;)
chyba nie było o końca tego jedynego(jeszcze) ale jakoś tak pomyślałam sobie o pewnym weselu, co to by było w sierpniu i dniu przed nim:)
-jedyna taka noc...w zasadzie uznam, że zrobię tak: do tej nocy zaliczę wesele, a do dnia przygotowania dzień wcześniej;)
-jedyna taka chwila...tych też się nazbierało;)
ale kilka z nich: odkrycie scrapbookingu, wędrówka z tatą przez las bez jakiejkolwiek ścieżki, chwila teraz, i wiele, wiele innych
-jedyne takie wydarzenie...dwa:D mam dwójkę młodszego rodzeństwa i oni nie pozwalają mi o tym zapomnieć;)dobrze pamiętam ich narodziny i nigdy nie zapomnę, jak to się pierwszy raz trzyma w rękach swoje rodzeństwo:)
-jedyna taka scraperka...oj jedyna...ale mam rozterkę między dwiema...
dobrze, niech będzie Eight za wspaniałe wykorzystywanie niepozornych śmietków, nadawanie im drugiego życia i tworzenia z nich dzieł sztuki:)

2. Banerek, wkleiłam, zasady też:)
3. No dobrze:) : Nowalinka, Barbarella, DecoMarta, Immacola i jeszcze Miu
4. A więc także Eight (pod nowym adresem:))

Lara

P.S Nie uwierzycie, ale znowu wyparowały mi gdzieś zdjęcia;)
Szukam szukam, bo trochę ich tam jeszcze było, przede wszystkim scrapy, których jeszcze tu nigdy nie pokazywałam, 20x20;)
P.S.2 Właśnie patrzyłam sobie na STAT4U i wiecie pod jakim hasłem mnie szukać?....
Dom do góry nogami:DDDD

4 komentarze:

Asia-eight pisze...

Droga Laro!

Aleś mnie zaskoczyła! Miły początek dnia, bardzo miły. Serdecznie dziękuję :***

lara pisze...

nie ma za co:*
strasznie się cieszę, że przeprowadziłaś się na blogspota:)

immacola pisze...

ooo, odpowiem pewnie jak się zaloguję na bloga :D żeby dodać nowe wytwory

wercia83 pisze...

Zapraszam na super blog o enrique iglesiasie, rihannie , pussycat dolls, P!nk i Sugababes:
http://enrique-iglesias-i-inni.blogspot.com/
Zapraszammmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!