wtorek, 4 listopada 2008

Post...

...o wszystkim i o niczym czyli tak dziwnie;)
Ostatnio mam taki dziwny stan- kiedy chcę scrapować, nie mam czasu, mam kupę innej roboty i na głowie całą masę spraw, a kiedy nudzi mi się, nie mam co robić, jestem prze parę godzin zupełnie wolna(albo często niestety trochę krócej:( ) scrapować mi się nie chce, robić nic nie mam ochoty i w ogóle...
Taki to właśnie ostatnio mam humorek:D
No i z przykrością(bo to już się powoli robi nudne, wiem, przyznaję)mogę tylko obiecać, że "za jakiś czas" wstawię zdjęcia. Wiem, że są na aparacie zdjęcia, bo sprawdzałam. Teraz tylko czekać pozostało, aż znajdą się na komputerze i szybciutko na bloga:))). Tylko ile to potrwa? Ech, ta gigantyczna karta w aparacie;)
{na aparacie mam jeszcze zdjęcia z połowy sierpnia i to przy moim tacie, który aparat wszędzie ze sobą wozi!:D}


A, no i tu bardzo fajne blog candy:D :
http://angeldrummer.blogspot.com/

Lara

9 komentarzy:

nowalinka pisze...

Ech, u mnie tez tak jakos nijak, tylko zęby zaciskam i robie na siłę, wyłączam się i już...trzymaj się Aniu!, u mnie ze zdjęciami tez masakra, nie lubie ich zrzucac bo to tak dłuuuugo trwa...

To chyba taka dziwna pora roku....mam ochote zamienić się w miska, schowac sie w jakiejś norze i przespać czas az do wiosny ;)

immacola pisze...

a ja tam zrzucam nawet jak cała karta nie jest zapełniona :D w moim aparacie ma co prawda tylko 1gb, ale ta w lustrzance taty chyba 8, więc jakby czekał to trwałoby to wieki ;D

a mnie już zdążyło choróbsko rozłożyć :( nie lubię jesieni, takiej nie złotej a zwykłej

lara pisze...

hmm...Immacola-tylko w tym problem, że aparat nie należy do mnie i poza tym nie mam zielonego pojęcia jak się zrzuca zdjęcia na komputer;D
nikt mnie jeszcze nie uczył;D

mary pisze...

ja też tak mam,nie martw się :*

boli mnie gardło,a za tydzień śpiewam w chórze :(

love:*
m.

immacola pisze...

nie jest trudno ;D mam nadzieję, że nasze lubelskie spotkanie wypali ;)

Anonimowy pisze...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.