poniedziałek, 24 listopada 2008

ATC

Dawno, dawno temu była sobie wymiana "Zatrzymaj część lata" na blogu u Renny:*
I oczywiście udział w niej wzięłam, bo po co bym teraz o jakiś wrześniowych wydarzeniach pisała;)?
A piszę dlatego, że chcę wstawić w końcu jakieś zdjęcia-dzisiejsze poszukiwania nic nie przyniosły:(
Nie wiem jak się wstawia zdjęcie z sieci, musicie mnie nauczyć:D, ale wstawiam przynajmniej adres kliknijcie sobie tu http://4.bp.blogspot.com/_bcy5xLaCA-4/SOctB39n3NI/AAAAAAAAA8c/AYFPMqnw-Lo/s1600-h/atc-lara.jpg
zdjęcie od Renny, ja w domu nie robiłam;)

Lara


P.S Czy wiecie, że to już...100 post?:D

3 komentarze:

Costa pisze...

Gratulejszyn 100 postu !!!! Mnie wszystko jakoś ostatnio umyka.. dzień zbyt krótki .. ehh

lara pisze...

dzięki:*
dzień jest zdecydowanie krótki, przydały by się dwie godziny dodatkowo jeszcze rano i tzy po południu:D

immacola pisze...

u mnie już relacja jest :P