czwartek, 2 października 2008

Lekka zmiana:D

Zaczęłam wczoraj pisać posta ale musiałam w tempie natychmiastowym z powodów losowych:P
go przerwać;)
Miało być o czymś innym niż teraz piszę:)
no i lekkie odświeżenie na blogu jakoś tak mi się zachciało:))
czekam na kilka przesyłek(np. ATC z wymiany Zatrzymywania lata-kiedy dojdzie?! już się nie mogę doczekać, bo zobaczyłam ATeCiaki kilku dziewczyn{piękne!})


A no i muszę się pochwalić że wygrałam w candy u Adeluchny:))
{Adelo napisz mi kiedy zamierzasz wysłać, bo ja się niedługo przeprowadzam to jak jeszcze jutro, w sobotę, (ew. w poniedziałek czymś szybkim) to możesz wysyłać, a jeśli trochę póżniej to daj znać to Ci wyślę nowy adres!


No i ogólnie dobry humor mam, dziś dwie kartkówki w szkole były, z francuza i geografii, nie poszły najgorzej, po lekcjach zamiast tłuc się po autobusach zostałam podwieziona samochodem pod blok, zjadłam przed chwilą dwa kawałki pysznego ciasta z gruszkami i jest jeszcze wiele powodów dla których nie czuję się najgorzej:)

Wiem, że obiecałam zdjęcia, ale błagam-cierpliwości, jak tylko będę mogła szybciutko wstawię:*



No i 2 zdjątka mój i mojej siostry przyszły pokój i dzikie{no niezupełnie} kaczki:D


5 komentarzy:

small cap investing pisze...

wow, very special, i like it.

adeluchna pisze...

hej;* to napisz mi nowy adres:) na mail najlepiej:) bo zanim ogarnę się szkolnie, to troszkę potrwa ;P

nowalinka pisze...

No, pokój zapowiada się ciekawie :)
Udanej przeprowadzki :)

Doris pisze...

wow niezle sie zapowiada ten pokój!

lara pisze...

on się jeszcze nie zapowiada;)
te paski zamalowujemy, one tylko na zdjęciu wyglądają znośnie, w realu to jakiś brąz pomieszany z różem błeee;D
a ja chcę pokój zielony:)))