poniedziałek, 13 października 2008

Konkurs

No bo przydałby się jakiś no nie?:D
Urządzam go z okazji powoli zbliżającej się liczby 3000:)
A oto zasady:
Z pośród osób wpiszących się pod tym postem wylosuję:jedną? dwie?
(to jeszcze zależy;)), które dostaną jakieś drobne nagrody:)
I tak się zastanawiam czy to losowanko z osób, które i teraz się wpiszą i które kiedykolwiek zostawiły ślad na moim blogu, co???

A bonusowo taki obrazek: z dawno, dawno temu, wyszperany w sieci, więc nie wiem skąd on jest, mam go w komputerze ładnych parę lat:D
no i mi się strasznie podoba;)

16 komentarzy:

adeluchna pisze...

no to się wpisuję:) i gratuluję tylu odwiedzin!

elka pisze...

Ja też sie melduje i zazdraszczam tylu odwiedzin ale,ich liczba świadczy o tym ze tworzysz cos ciekawego

mary pisze...

hej Ann,dawno mnie nie było tutaj,w ogóle dawno mnie nie było na necie :[
prześliczne te zdjęcia!i kaczuch i pokój(już piękny!)

ale o co chodzi z postem co się zaczyna 'Musze napisać...' ????
kto cię wkurzył?
znam go????

tęsknie i
strasznie podoba mi się
obrazek pod tym postem!!!!
ta dziewczyna przypomina
mi ciebie ;***

lara pisze...

Mary
dzięki:*
a tym postem to ot, tak i nie znasz tej osoby, ja w zasadzie też nie za bardzo;)
no, ta dziewczyna też mi się kojarzy ze mną;)

immacola pisze...

dziewczynka bardzo ładna, chciałabym Cię poznać żeby móc porównać z rzeczywistością ;D jak mnie kiedyś rozpoznasz na ulicy to zaczepiaj, nie obawiaj się

i oczywiście gratuluję takiej liczby :*

lara pisze...

Immacola ok:)
a jakie ty masz w końcu włosy?
taki kolor jak na zdjęciu:))?
też bardzo bym cię chciała spotkać, może będzie kiedyś jakieś spotkanko scrapowe w Lublinie;)
w zasadzie mamy już całkiem sporo osób;D

immacola pisze...

tak jak na tym zdjęciu :) to ja we własnej osobie ;)

Gabcia pisze...

piekny jesienny obrazek i gratuluję tylu odwiedzin już:)

Juunka pisze...

Ooo, 3000 to nie mała liczba. Gratulejszyn :D

lara pisze...

dzięki:)
Juunka dopisuję Cię do losów:)
(bo resztę póki co mam;))

nirshya.dwbh pisze...

Gratuluję okragłej liczby!!!

Ingrid pisze...

hej Lara, gratuluje 3 tysiów!!! brawa wielkie :)
zapowiada się u Ciebie wesoło dlatego się wpisuję, zwłaszcza, że leżę na porodówce i czekam sobie aż urodzę :o)pozdrawiam serdecznie
ulka

ZIELONA pisze...

Gratuluję tylu odwiedzin :) :)

:*

lara pisze...

:*
dzięki wszystkim
a ty Ingrid powodzenia!:)

Kalina pisze...

Piszę, może coś wygram ? :)

Jelena pisze...

wpisuje sie :)
bardzo sie ciesze, ze przedluzylas terminy konkursu :)

Jelena