poniedziałek, 22 września 2008

....Bez tytułu a właściwie z ...

Tak to jakoś jest ostatnio...
Co do pogody to: be zna dziej na niestety:(
W szkole normalnie:P
Za oknem strasznie ponuro:(
i w ogóle smutno...
Ale w każdym razie nie czuję się najgorzej(oczywiście nie w sensie fizycznym bo łeb mi pęka;D)...no i...od czasu do czau scrapuję:D
I nie wiem dlaczego jeszcze nie robię zdjęć tym wszystkim zaległościom???
No dobrze, oto moja lista do zrobienia w tym tygodniu:
1. Zdjęcia
2. Zemsta dla Nowalinki:) {czekaj Nowalinko, czekaj obiecałam sobie że w tym tygodniu wyślę:)}
3. no i ....mam coś jeszcze ze spraw typowo scrapowych?;)

Dobrze kończę, jakoś ta notka typowo odkrywcza nie była ale cóż:D


P.S Zapraszam na blog candy do Adeluchny(klik)!

4 komentarze:

mary pisze...

Ann dotarła do ciebie pocztówka?;*

lara pisze...

pocztówka???
nie:(
a skąd?

nowalinka pisze...

Laro, dostałam Twoja zemstę :*
Zaskoczyłaś mnie bardzo :))
Dziękuje Ci za te wszystkie przydatne drobiazgi, zakładki już siedzą w moim katalogu Ikea i wyznaczają dwie ważne dla mnie rzeczy, które pragnę nabyć do mojego nowego scrap-roomu :)

Ale ten stempelek zrobiony przez Ciebie własnoręcznie rozłożył mnie na łopatki, po prostu, świetna robota!

No i to, że starałaś się, aby wszystko było w moich ulubionych kolorach, naprawdę jestem cały czas pod wrażeniem :)
I ten list, masz dar, nie powiem (nie zanudziłaś mnie zdecydowanie :), tez kiedyś namiętnie pisałam masę listów, a teraz nie mam siły nawet maila wystukać. Co to się porobiło??

A co do zdjęć, wystarczyło wysłać mi je na maila a ja bym "obrobiła" pod siebie i druknęła.
Miło Cię zobaczyć. :))

Jeszcze raz wielkie dzięki, przesyłam moc uścisków i do miłego! :D

lara pisze...

Nowalinko :*