sobota, 5 lipca 2008

Trochę zdjęć...

na dłuższego posta trzeba jeszcze poczekać, ale wklejam zdjęcia jakiś tam prac(nie takich nowych zresztą;))









no trochę tego jest, zaraz edytuję i opiszę co jest co;)
ten post miał być wczoraj, ale zdjęcia nie chciały się ładować:(


A więc tak od początku: (kolejnością zdjęć)
1. Notesik dla Filki na imieniny...Wiem, że dotarł więc pokazuję:*
2. Kartka również dla Filki:) wiem że taka sobie ale cóż poradzę;( no i się przekręciła niedobra;P
3. Kartka, teraz już po lekkim "remoncie" i wygląda o niebo lepiej;)
zdjęcia jeszcze nie mam na komputerze...
4. ZAwieszka na drzwi inspirowana Filką jak nic:*
5. Pudełeczko od zapałek z aniołkiem dla pewnej Wiki:)
(zdjęcia robione na bazie od Jasz, której nadal nie mam serca użyć;)
w środku jak się przyjrzycie zobaczycie papiery, które razem z Marszowymi i Nowalinkowymi zyskały swoje własne scrapowe pudełko:D
już się nie mieściły a co!:D

o i mam masę nowych zdjęć(jeszcze na aparacie gdzie jest np. kartka na wyzwanie bloga
Inspirujemy (serdecznie zapraszam!,
aniołki(których zrobiłam już chyba 8 czy 9:D), kartki różne, kolażyk, który zrobiłam dzięki Latarni Morskiej:*, no i parę ATC! {dokładnie 4} i inne:)
więc w najblizszym czasie coś wstawię:)

Lara, kórej humor znacznie się poprawił:)


P.S Mam też zdjęcia nagród za konkursy, ale nikt nie daje znaku, że doszły:(
ADELA i COSTA możecie powiedzieć, a wstawię;)
tylko nie wiem czy wolicie mieć niespodziankę, czy zobaczyć;)

25 komentarzy:

Costa pisze...

Lara kochana ja nic jeszcze nie dostałam i zaczynam się martwić bo niedługo jade na urlop i niechciałabym żeby coś w skrzynce leżało wole losu nie kusić

Costa pisze...

aaa zapomniałam ja chcę niespodzianke.. ja kocham niespodzianki ;D Mam nadziej tylko , że umieściłaś adres zwrotny bo nie ukrywam przyda mi się
cmokss

E pisze...

pierwsza praca najbardziej mi się podoba :)

Filka pisze...

dzieki serdeczne za prezenciki, list i przede wszystkim za pamięć :)))
milego dnia

adeluchna pisze...

costa - ja tak samo nic nie dotarło ale chcę niespodziewajkę xD no a umieściłaś adres zwrotny? bo szkoda by było akby się gdzieś zgubiły *odpukać* pozdrawiam;*

pasiakowa pisze...

I moją kartką możesz się pochwalić - jest śliczna! Dziękuję :)

lara pisze...

dziękuję wszystkim za komentarze:*
a teraz takie bardziej osobiste;)

Costa-ja też się martwię, do Filki doszło, w tym samym czasie wysłane, a
Wy "całkiem"niedaleko mieszkacie;)
no to dobrze, że lubisz niespodzianki, ja też:)
adres zwrotny umieściłam, i liścik krótki jest(ale bardzo krótki, bom siem spieszyłam):*


E-chodzi Ci o notesik tak;)?
dzięki:*


Filka-nie ma za co:*


Adeluchna-umieściłam;)

Pasiaczku-cieszę się, że dotarła i sprawiła troszkę radości:*

mary pisze...

Ann czemu mi nie powiedziałaś że idziesz do Biskupiaka?

Costa pisze...

Kurcze kolejny dzień a krzynka pusta.. buuu

lara pisze...

Mary-chciałam poczekać aż wrócisz, żeby Ci nie psuć koloni:*
gdybym Ci wtedy powiedziała to miałabyś raczej nie udane kolonie:(

Costa-i ja się martwię:(((
bo te wasze nagrody były dość małe i się zmieściły w zwykłej kopercie, więc ja wysłałam normalnym listem, a tam było coś dość wypukłego...
i się teraz boję:(

Anonimowy pisze...

aha...


:-(((

mary pisze...

to na górze to ja napisałam,ale zapomniałam sie podpisać:-P

mary pisze...

Ann sprawdz poczte.

lara pisze...

Mary love ju ja:*

mary pisze...

new mail
sprawdz:-****

Costa pisze...

Lara w poniedziałek wyjeżdzam więc jak dojdzie przesyłka niebęde miała Cię nawet jak powiadomić ;( Mam tylko nadzieje że sie gdzieś nie zgubiła.
cmokss

adeluchna pisze...

laro ja też bym chciała mieć taką nadzieję jak costa ale zdaje mi się że 3 tygodnie to trochę za długo i my nic nie możemy zrobić:( jeżeli nie wysyłałaś poleconym to nie da rady już nic zrobić:( prawdopodobnie gdzieś się zgubiły... ale jest druga, gorsza opcja... mogli je wyrzucić:( ale cichooo nie chcę krakać bym się zdziwiła gdybym jutro ją dostała:) u mnie 512:)

lara pisze...

Costo, Adeluchno-:(
to było by naprawdę straszne, gdyby się zgubiły:(
nie wiem co teraz zrobić...
pokazać wam co było w środku?

adeluchna pisze...

ja ci powiem że możesz pokazać to chociaż zobaczę tą śliczność... bo raczej do mnie nie dotrze:(

immacola pisze...

spokojnie, albumy w paczce priorytetowej szły trzy tygodnie z Lublina do Krakowa :)

a Biskupiak fajny jest, dach ma co prawda różowy, ale przez to, że jest prawie koło mojego gimnazjum to parę razy tam byłam i mi się podobało
sama tam nie poszłam, nie wiem czemu ;D

lara pisze...

przepraszam za chwilową przerwę, niedługo postaram się wrócić;)

Jaszmurka pisze...

Pudełeczko z aniołkiem słodziachne :)

Costa pisze...

Lara nic niestety nie doszło obawiam się najgorszego......

Anonimowy pisze...

aniolkowe pudeleczko jest precudne

yoasia



ps. pamietam o tobie kochana , jeno dołek i brak maszyny mi doskwiera :(

lara pisze...

Jasz-to Twój drugi komentarz na moim blogu, bardzo mi miło;)
dzięki:*

Costa-niestety ja też:(

Yoasiu-dziękuję:*
z chęcią bym Ci je wysłała tak na pocieszenie, ale było zrobione na "zamówienie";)
dla koleżanki i już miesiąc temu musiałam się z nim rozstać;(
tak na marginesie, to ta koleżanka chciała z takim kwiatkiem, jaki robiłam dla Zielonej, ale ja zrobiłam z aniołkiem;P