poniedziałek, 28 lipca 2008

Czasem...

...mam chęć zrezygnować z tego wszystkiego(chodzi głownie o scrapbooking). Wydaje mi się, że nie jestem tu potrzebna, nie pasuję tu...
Czasami jednak dochodzę do wniosku, że nie mogę się poddać i zostawić(serio!) mojej największej pasji na lodzie. Ani jej opuścić. Ani nic. Bo ona ma być i tyle.
Bo może komuś ja sama w czymś pomogę albo kogoś pocieszę?...
Nie mówiąc o tym, że miała bym przestać siadać przy biurku i zastanawiać się nad rozmiarem, kolorem, stylem i tymi wszystkimi rzeczami!
Przestać zaglądać na wszystkie blogi, przestać podziwiać, przestać chodzić do Kulturomaniaka w Leclerc'u patrzeć co nowego ze scrapowych rzeczy, przestać...tego wszystkiego.
Nie miałabym serca.I nie dała bym rady. I tu mówię:-Na szczęście!

6 komentarzy:

zielona pisze...

:*
myślę że to wystarczy...

kayla pisze...

Myślę, że każdy miewa chwile frustracji i zniechęcenia. W kazdym razie ja mam. Mijają.

adeluchna pisze...

nie no... nie wierzę że usłyszałam takie słowa z twoich ust! ta, która bardzo cieszyła się z naszej wymiany, ta która zawsze MNIE wspierała na duchu... kochana ty masz jedną pasję scrapowanie, a ja dwie scrapowanie i storczyki i co? czasem też mam dość, jeśli nie jednego to drugiego ale mam WAS! i mam dziewczyny z forum o storczykach:) wszyscy siebie na wzajem wspierają;) kochanie nie martw się, odpocznij a myślę że pewnego wieczoru gdy puścisz sobie fajną muzykę, wyjmiesz papier i zrobisz mega piękną karteluchę! Kayla ma rację:) ja też tak mam to minie zobaczysz:) a teraz jeśli masz ochotę i czas poczytaj sobie coś co pewnie lubisz co lubi każdy fan HP - http://draco-and-hermiona-zakazana-milosc.blog.onet.pl
czytam te opowiadanie i uważam że "to jest to" :) pozdrawiam;*;*
3 maj się!

lara pisze...

:*
dzięki

Costa pisze...

Lara no kochanie twardym trza być a nie miętkim ( jak mawia pewien aktor w pewnym filmie - Killer )
p.s. Mam prośbę ponieważ mam pewność co do zaginięcia przesyłki od Ciebie.. ( szlaczek by to trafił ) pokaż kochana co dla mnie przygotowałaś.. chociaz tak będe mogła sie nacieszyć prezentem...
buziakkiiii

lara pisze...

Costa-wiesz, ja chyba jednak coś Ci jeszcze przygotuję:*
bo to tak głupio:(
ale, pokażę dobra;)