piątek, 27 czerwca 2008

Wybywam...

...jutro do Warszawy:)
Na ślub bardzo bliskiej mi osoby:). Parę dni będę do poniedziałku chyba;)
Prac nowych jest cała masa, ale nowy aparat ma tak obszerną kartę, że już chyba z miesiąc(dłużej)nawet ze dwa nie był "opróżniany".
Wczoraj odwiedziła nas rodzina z Ameryki-gadałam trochę z kuzynką w moim wieku i między innymi zagadnęłam o scrapbooking. Okazało się, że akcesoria tam można nabyć nawet w szkole i wszystko jest tanie!!!!
Pod tym jednym względem tej Ameryki im zazdroszczę. Po angielsku już wszyscy dobrze mówią(wyjechali z półtorej roku temu) mają domek...
Chciałabym się też pochwalić tym, że dostałam się do najlepszego gimnazjum w mieście:)
Będę chodziła do klasy z językiem francuskim(umie ktoś z was;))?
Bardzo się z tego cieszę, ale jest jeden minus... rozstanie się z najlepszą psiapsiółą:(
Ale póki co przed nami wakacje-trzeba się cieszyć:)


Lara

10 komentarzy:

adeluchna pisze...

ojć to dużo roboty będziesz mieć w gim;) ale Gratuluję;* ja nie miałam dużego wyboru - jedno gimnazjum w mieście z wyższego poziomu 10km od mojego miasta więc dziękuję;) ciekawi mnie ten scrapbooking w Ameryce;P a wiem że i ja mam tam jakąś rodzinę więc możliwe dałoby się coś załatwić;P życzę udanej zabawy na weselu;*

lara pisze...

no dużo;)
ale będę dojeżdżała trochę(bo blisko to ono nie jest;))
co do tej Ameryki to dobrze im tam z tym scrapbookingiem;)
dziękuję;*

immacola pisze...

oo, a które to gimnazjum? ja chodziłam do 19stki ;) i utworzyli tam klasę dwujęzyczną hiszpańską, ale niestety ja się nie załapałam, bo urodziłam się o dwa lata za wcześnie :D

adeluchna pisze...

lara ja tu po południu idę do skrzynki na listy znajdującej się gdzieś 700 metrów od mojego domu wkładam kluczyk do kłódki i ją otwieram podnoszę klapkę w skrzynce patrzę, jest jakiś duży list! obracam, a to rachunek za telefon od mojego taty buuu:( paczka od ciebie jeszcze nie doszła mam nadzieję że jutro już będzie u mnie...

Costa pisze...

Ojojo torszke mnie nie było i zległości mam blogowe straszne. Laro Gratuluje dostania się do najlepszego Gimnazjum ! Czeka Cię napewno bardzo trudny i wyczerpujący rok wiec odpoczywaj kochana ile tylko dasz radę ;D Ciekawe jak było na Weselu ?

adeluchna pisze...

laro:( ta twoja/moja paczka chyba zagubiła się w czeluściach Poczty Polskiej:( buuu:(

lara pisze...

jestem od jakiegoś czasu:)
odpowiadam więc

Immacola-Biskupiak:D
a 19nastka to gdzie jest?

Adeluchna-:(
może jeszcze dojdzie...
przecież ten strajk i się odgrzebują teraz...
a jak nie dojdzie...:(((


Costo-dziękuję:*
na weselu było calkiem fajnie;)

adeluchna pisze...

dziś też nie było:( codziennie zaglądam... tak samo czekamy na rachunek za prąd... nie przychodzi a już przyjść powinien...

immacola pisze...

19-stka jest obok Biskupiaka prawie :D, na Szkolnej obok LO nr 4 :D te dwa budynki razem połączone
na pewno wiele razem będziesz koło mojego gimnazjum przechodziła :)

mary pisze...

:-(