środa, 18 czerwca 2008

Hmm...

...w zasadzie nie mam co pisać;)
albo mi się nie chce;D
Więc może trochę pozdrowień(po raz pierwszy)
Mary:*
Jasz-trzymaj się, zdasz wszystko celująco;)
Filka-za to że tak dobrze "zrobiłaś" zlot;)
Nulka-za wszystko:*
Immacola-może niedługo się spotkamy:)
Zielona-aby Ci wena wróciła:*
Jasminowasia-ładną masz muzyczkę na blogu;)
Nowalinka-za to że potrafisz tyle rzeczy;)
Pasiakowa-za grzyby:D
Fryne-za plusa:DDD
Finn-gratki wygranej na zlocie:*
Nata-wiesz ta Twoja nowa fryzura jak Balladyny;P
Yoasia-za przepiękne opowiadanie:)
Anai-ach te Twoje prace...:)
Uhk-za brązy i za to że jesteśmy podobne;DDD
Wi-za to że wieszkasz tak widaleko mojego wiasteczka;)
Tores-za smoka i za to, że chce wyzwanie:D
Aliszek-za te Twoje cudowne budki i nie tylko;)


I reszta mogłabym wymieniać godzinami:)

Hmm...a co u was;)?

Lara już w stanie lepszym niż wczoraj(no bo zapomniałam napisać, że miałam gorączkę wczoraj i się fatalnie czułam, a dzisiaj pisałam ogrooomny test z angielskiego...;))

a, wiecie powstało trochę nowych rzeczy ostatnimi czasy;)
ale jeszcze nie mam zdjęc...

5 komentarzy:

adeluchna pisze...

a dla mnie pozdrowień to nie ma :foch; ;P

mi też się nic nie chce;P

co w tej twojej szkole wymyślają test z angielskiego teraz :olaboga: ;P

lara pisze...

to nie w szkole to w gimnazjum:/
sorki o tobie zapomniałam:*

to jeszcze:
dla Adeluchny-żeby już chciała i dalej tworzyła śliczności;)

może być;))?

adeluchna pisze...

taaaa ;) pasuje ^^
lol test z anglika do gim??
dziwne ;P my tego nie mieliśmy ^^
jutro zakończenie roku hurra!!!! xD

mary pisze...

dzięki za pozdr!!!:-***************

jasminowasia pisze...

o mnie jest, dziękuję