piątek, 18 kwietnia 2008

Zakładki czyli pierwsze zdjęcia!







Dla wszystkich długo czekających-będą zdjęcia:)
może nie za piękne zakładki, ale jedne z moich pierwszych i robione"konspiracyjnie"
bo to był czas, kiedy nie mogłam scrapować:P
Jeszcze nie wiem czy uda mi się je wstawić, mam nadzieję, że tak, bo na razie nie wiem jak to zrobić(zdjęcia mam w mejlu od Maryś(dzięki Ci dobra kobieto za nie:*), bo ja nie mam aparatu(jest w naprawie:( ).
Podsumując:
jeśli zobaczycie niżej zdjęcia to znaczy, że okiełznałam bloggera:)
jeśli nie-będę jeszcze kombinować:D
Dziesięć minut później:
Ufff...chyba się udało:)
ale z tym roboty!jestem teraz tak padnięta...i mi się kręci w głowie, ale to z powodu, że dzisiaj się i tak fatalnie czuję:/
No, ale możemy się cieszyć, że zdjęcia są(chyba:?)

Lara, strasznie zmęczona, ale radosna, że już tyle osób ją odwiedza:*
(nabijajcie szybko licznik, bo będzie jakiś konkursik:))

16 komentarzy:

lara pisze...

hura!
są zdjęcia!
teraz komentować:)

zielona pisze...

No no :D W końcu widzę Twą twórczość :D Sympatycznie ;) Dawaj dalej skoro pierwsze koty za płoty ;)

lara pisze...

Zielona-dzięki:)
to są moje pierwsze prace, teraz już sobie wyrobiłam jako-taki styl:)
niedługo jak Adeluchnie wyślę rzeczy wymiankowe, to może zrobi zdjęcia i mi podeśle, to wstawię:)



jedno zdjęci się powtórzyło, wiem, ale normalnie cud, że w ogóle mi się udało zdjęcia wstawić:D


no i muszę się brać za ATC(jedno już zaczęłam nawet)


wiem, długaśny ten komentarz, ale w końcu to mój blog i mogę sobie pisać ile chcę:P
a chcę napisać o kleju w sztyftcie z Leclerca do:papieru, tektury, zdjęć, etykiet, tkanin oraz plastiku....
zapowiada się ciekawie niedługo go wypróbuję:)

Jaszmurka pisze...

I w końcu pokazałaś swoje prace :)

Wyślij mi proszę swój adres na mejla,
bo PIF na Ciebie czeka.

pozdrawiam Jasz

lara pisze...

Jasz!
Normalnie Cię obślinię zaraz!
Że skomentowałaś w końcu:*
dzięki, wysyłam maila:)

Filka pisze...

no jak dobrze ze juz i zdjęcia na blogu :)
ciekawiej :))

lara pisze...

fajnie, że zajrzałaś, dzięki:*

adeluchna pisze...

bardzo, bardzo, bardzo fajne;] Oczywiście, że zrobię zdjęcia;] Teraz biorę się za ATC;] Wreszcie weekend;] Na rozpoczęcie dzisiejszego dnia miałam wielka awanturę w klasie w której ja odbywałam rolę główną xD No wiesz koleżanka moja jest taka dziwna... no i niestety w piątki jestem sobą i wyrażam się xD bardzo podoba mi się tekst: "Nienawidzisz mnie? - Fajnie... Słyszysz te brawa? - Są dla mnie!!!" I tak też mam w opisie na gg xD Następnie miałam spr z anglika i kartkówkę z fizyki więc tylko drobiazgi xD
Szczerze mówiąc szaleję ;] Heah... wreszcie poscrapuję ile chcę xD

lara pisze...

nooo....

maryś pisze...

nmzc za zdjęcia.Ciesze sie ze udało ci sie je wstawic na bloga.

pozdrawiam;-*

nowalinka pisze...

Ha, dwa dni mnie nie było, a tu taka zmiana:)
Cieszę się, że są w końcu zdjęcia Twoich pracek - od razu weselej się robi zaglądając tutaj.
Rozświetliły zdjęcia ciemności tu panujące:)

nel pisze...

Ładne zakładki

lara pisze...

dziękuję wszystkim za miłe słowa:)

adeluchna pisze...

laro no co z tą wymianą? nic się nie odzywasz, co jest?

lara pisze...

no, jest a co?;)
ja już dawno skończyłam:)

lara pisze...

mam piękną cyferkę 800:)
dziękuję za odwiedziny i za jakiś czas(szybki czas dla odwiedzających konkursik:))