niedziela, 27 kwietnia 2008

Konkursowo:)

Ogłaszam za otwarte polowanie na licznik:)
Trzeba złapać liczbę 1000 i wysłać mi Printscreen'a na adres amarialuk@gmail.com
Pierwsza osoba, która spełni powyższe warunki dostanie drobny upominek:)
Drugą osobą nagrodzoną, będzie ta, którą wylosuję:)
A aby wziąć udział w losowaniu należy się wpisać pod tym postem:)(proste, no nie;)
UWAGA!!!!
Bardzo proszę, by wpisywały się i polowały te osoby, które:
1. Mają bloga(najlepiej artystycznego, bo a jak:P)
2. Są z forum scrappassion.
3. Które znam:)
A więc do dzieła:)

Chciałam jeszcze napisać, że teraz się okaże, kto do mnie naprawdę zagląda, hehe:P
Jakby co tłumów się nie spodziewam:P

21 komentarzy:

nel pisze...

Ja się wpisuję:)

Knight pisze...

Czy mógłbym?

zielona pisze...

To i ja :D

agata pisze...

dzięki, teraz czuję mobilizującą presję;D

dodałam Twój blog do linków:)
pozdrawiam

mary pisze...

hej,wpisuje sie

jasminowasia pisze...

:)

lara pisze...

jakby co to ja też mogę:D

lara pisze...

a nuż coś wygram;D

lara pisze...

jakby co to ja też mogę:D

nowalinka pisze...

Hehe, Laro, no przecież nikogo tu nie ma nikt tu nie zagląda, a licznik to pewnie ręcznie przesuwasz dla zmyły, ze jednak ktoś inny zagląda ;)

P.S.Mam nadzieje, że cierpliwość Cie nie opuściła i poczekasz jeszcze na kwiatochy? Ja mam chwilową niedyspozycje płucno-oskrzelową i nie czuje sie na siłach włazić pod wysoka górę na pocztę...ale do lekarza jutro to juz muszę...myśle, że po długim weekendzie sie jakoś zmobilizuję i wtoczę pod tą pocztową górę ;)

lara pisze...

spokojnie, pewnie, że poczekam:)

a z tym wrednym choróbskiem to alergia?
ja też się niestety nie za dobrze czuję:/
P.S I wyślij mi ty w końcu Twój adres:D

Costa pisze...

To i ja się dopisze.. i też czuje lekką mobilizacje do częstszego zaglądania hahahhah
młłłłłłłłaa

lady-of-shalott pisze...

Ech, Tobie u mnie wypadła taka ładna liczba "200" i tradycyjnie chyba powinnam rozdawac jakies upominki, ale chyba po prostu nie czuję się zbyt mocna w moich pracach, żeby się odwazyć komus coś wysłać:P Więc może poczekam na jakąs wieksza liczbe i wtedy tez ogłosze taki konkurs:P A u mnie już są nowe zdjęcia. Miło że ktoś się niecierpliwi:)

lara pisze...

:)

Filka pisze...

gratuluje tysiaka;)
jak tak podkręcasz licznik wal od razu z 10 tysiaków ;)))

WIsani pisze...

He, he ciekawe czy mnie znasz, bo resztę warunków spełniam he, he ;)

lara pisze...

Wi-hmm...czy ja Cię znam???;)
muszę sobie przypomnieć;D

Filka pisze...

a kto by Wi nie znał co to ma b.... w domu haaaaaaahahaha

lara pisze...

;d

E pisze...

a ja, a ja!?:D

lara pisze...

dobra, chociaż E już chyba po, to Cię biorę pod uwagę:)