poniedziałek, 3 marca 2008

Uwaga STRZELAM!!!

Zostałam ustrzelona przez Pikę(www.pasjepiki.blogspot.com)

Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,

2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,

3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,

4. "strzelić" do następnych 6 osób

5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

No, więc skoro muszę to piszę:):
1. Uwielbiam jeść słodycze.
2. Lubię porządek w rzeczach do scrapbookingu, ale kiedy pracuję, całe biurko jest w śmieciach.
3. Czasami wpadnie mi w ucho jakaś melodia i kołacze mi się w łepetynie przez kilka dnie, potem ucieka, a ja za żadne skarby nie mogę sobie jej przypomnieć:).
4. Mam chyba sklerozę do rzeczy(przedmiotów), bo np. jakiś gdzieś położę i nie pamiętam gdzie jest. Przewalam w poszukiwaniach do góry nogam cały dom.
5. Kiedy piszę coś na komputerze, staram się pisać bez błędów, literówek, i takich innych. Zawszę poprawiam jak mi coś podkreśli na czerwono:).
6. Nigdy za dużo nie mówię, chyba, że kogoś dobrze znam. Ale milczenia też nie lubię.
(Wiem, dziwna jestem;))

Teraz ja strzelam:Kamaftut, Mia-mi, Marysia, Truskawka, Rae, Anilamie:)

1 komentarz:

Marysia pisze...

Ha, a ja juz drugi raz ustrzelona, ale chyba juz nie ma nikogo do ustrzelenia!