sobota, 15 marca 2008

Dotarł PIF...

Kilka dni temu dotarł do mnie od Gabci prezent za PIF-a. Gabciu dziękuję Ci bardzo!
Parawanik jest śliczny, pudełeczko też, ale najbardziej podoba mi się albumik(chociaż nie moje kolory, to uważam, że jest świetny!). Jeszcze raz dziękuję!


P.S. Mam trochę zaległości trzeba nadrobić!
P.S.2 Zaraziłam moją przyjaciółkę scrapbookingiem! Zrobiła mamie na imieniny śliczną kartkę!
P.S.3 Spotkało mnie miłe zaskoczenie, gdy razem z osobą wymienioną wyżej oglądałyśmy prace Mirabeel! Otóż zachwycałyśmy się pracami tej przezdolnej osoby i nagle moja friend powiedziała:
-Jakie śliczne, jak Ona to zrobiła?!
Patrzę, a to mój PIF dla Mirabeel! Tak mi się miło zrobiło, że Marysia nie wiedząc, że to moja praca powiedziała, że jej się podoba! Ba, porównała mnie do Mirabeel!
Mars dziękuję Ci bardzo, za te miłe słowa:)!:*
P.S.4 Barbarella urodziła córeczkę! Malutką Hanię:)!
P.S. 5 Robię mini notesik dla siostry(oczywiście niebieski, w jej ulubionych kolorach):)

Lara, którą zmęczył nie tyle post co pięć razy dłuższe P.S;)

5 komentarzy:

lara pisze...

jaka ładna liczba ciekawe kto będzie 400 osobą?

zielona pisze...

Ja jestem :) Akurat 400... pokaż lepiej jakieś fotki ;P A nie tylko kusisz wciąż mówiąc co tam tworzysz :)

lara pisze...

jak nie skończony to co pokazywać?;)
a jak chcesz zobaczyć moje prace to możesz na nie zerknąć u Brydzi, Mirabeel i Gabci(dostały one prezenty Pif-owe i wkleiły zdjęcia)

maryś pisze...

dzięki ann za tą notkę. :D ale ty naprawdę pięknie
scrapboking-ujesz...***:

Gabcia pisze...

Ciesze sie,ze przesyłka dotarła i sie podoba,bardzo miło było mi coś dla ciebie zrobić:)