piątek, 8 lutego 2008

Pod wrażeniem...

...jestem. Przed chwilą odwiedziłam stronę Amandy i Kevina. Jak ktoś nie był to niech szybko się wybiera, bo ...no strona oprócz super szaty graficznej zawiera zdjęcia i to nie byle jakie. Szczególnie jestem pod wrażeniem Scrapbookingowego pokoju. Napiszę dlaczego:
1. Jest duży.
2. Wszystko tam ma swoje miejsce, ale absolutnie wszystko.
3. Amanda posiada w nim tyle dodatków:
*trzy szuflady ślicznych wstążeczek(plus jeszcze jedna)
*ze 200 stempli różnej wielkości i różnej tematyki
*z 10 szuflad ułożonego kolorystycznie papieru bez wzorków
*tyleż samo papieru we wzorki
*około 8 opakowań sztucznych kwiatków(jeżeli nie więcej)
*no i tyle jeszcze tego ma, że aż mi się nie chce pisać(musicie same zobaczyć).
4. Jest po prostu tak uporządkowany, że chyba aż dziwnie się w nim scrapuje.
Z tych punktów wywnioskowałam, że:
1. Amanda jest bardzo bogata.
2. Jest jeszcze bardziej bogata.
3. Jest jeszcze raz bogata.:)
4. No i ma męża, który to wszystko toleruje.
Dlatego, aby się przekonać, musicie odwiedzić tą stronę, a nie pożałujecie:).
Oto jej adres:
www.kevinandamanda.com
Polecam!
Niestety jest jedna mała wada: to jest po angielsku, ale jak ktoś choć trochę zna to sobie poradzi. :)

2 komentarze:

lara pisze...

no i zapomniałam o literkach, o całej szafce dziurkaczy, i jeszcze masa tego tam jest!

lara pisze...

chyba zaraz będzie nowy post:)