czwartek, 14 lutego 2008

Ogłaszam otwarcie...

...zabawy Pay It Forward! Oto zasady:
1. Osoba biorąca udział musi posiadać bloga;
2. Trzy pierwsze osoby , które wpiszą się pod tą właśnie notką, otrzymają ode mnie upominek(upominek musi być ręcznie robiony!)
3. Przesyłka z upominkiem musi dotrzeć do adresata w ciągu 365 dni;)

Trzy "zwycięskie" osoby muszą ogłosić tę samą zabawę u siebie na blogu:) I każda z tych trzech osób może wziąć udział w zabawie tylko 3 razy!
Więc zapraszam do zabawy, komentujcie!

6 komentarzy:

brydzia58 pisze...

czy to ja jestem pierwsza??

HURA!!!

lara pisze...

gratuluję Brydziu, bardzo proszę o adresik na adres amarialuk@gmail.com

lara pisze...

nagrody są już przygotowane:)

Mirabeel pisze...

to jeszcze ja!!

Gabcia pisze...

i może ja nieśmiało??

lara pisze...

super, już komplecik! proszę napiszcie mi swoje adresy na adres powyżej!