wtorek, 5 lutego 2008

Kanarki

W żadnej encyklopedii, książce nie mogę znaleźć nic o kanarkach, ale żeby to nie było "pochodzi z rodziny łuszczykowatych, do Europy przywieźli go Hiszpanie, bla, bla, bla..."(oczywiście zmieniłam trochę to co było w encyklopedii tutaj:)), ale mi chodzi o jakieś słowa od siebie, żeby dało się przetłumaczyć na angielski(plakat na anglika[niby nie obowiązkowy, ale jak nie chcesz robić to napiszesz sprawdzian czy kartkówkę {no cóż taki nasz wychowawca}]). Jak macie jakieś pomysły to piszcie( pewnie i tak nikt nic nie napisze, bo nikt nie odwiedza mojego bloga, hehehe...).
No i jeszcze jedna sprawa... Zrobiłam kartkę-zaproszenie na urodziny(chociaż może służyć jako zaproszenie tak w ogóle) na blog Polki scrapują i dzięki Mirabeel chyba ją nawet wyślę:)
No, ale to jak z walentynkową- wyszły tak beznadziejne zdjęcia, że nawet nie było co wysyłać(chociaż dziś zrobiłam zaproszeniu no i wyszły, że ostatecznie da się znieść).
Moje zaproszenie jest niebiesko-zielono-żółto-biało-czerwone i nie jest jakieś specjalne, no ale cóż wymagać skoro to moje początki scrapowania:)
Pozdrówka dla Marysi

Brak komentarzy: