czwartek, 7 lutego 2008

Choróbsko

Tak sobie dzisiaj siedzę przy tym komputerze, bo jestem chora. Właśnie dlatego nie jestem na lekcjach(dzisiaj chyba dwa sprawdziany:))i mogę tu sobie odpoczywać. Bardzo podniosła mnie na duchu Nowalinka, która odwiedziła mój blog i dała kilka ciepłych słów:), bo wcześniej na tego bloga nikt nie wchodził.
Byłam sobie na blogu Nowalinki, i tam patrzę- zostałam dodana do ulubionych stron!
Aż się miło zrobiło:). Dziękuję też Brydzi za odwiedzenie mojego bloga i odpowiadam na komentarz, żebym dodała zdjęcia prac: na razie to za dużo ich nie mam(bo tylko trzy[dwie kartki{jedna walentynkowa, druga kartka-zaproszenie}i ozdobiona teczka], ale postaram się to zrobić w najbliższym czasie:)

4 komentarze:

nowalinka pisze...

Wiesz Laro, ja Tobie również dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie przemiłych komentarzy:)
I jest mi ogromnie miło, że ja tez u Ciebie jestem w linkach (Alinka w linkach ;)
Życzę Ci zdrowia, bo bez tego ani rusz...napisze Ci, że tez nie jestem w najlepszej formie...ale jestem dobrej myśli, a to już coś.
Już się nie mogę doczekać Twoich prac, bo przyznam, ze bez zdjęć blog wygląda smutno trochę...

Ja swoje prace fotografuję (kilkukrotnie, żeby potem wybrać najlepsze zdjęcie i nie rozmazane) na podłodze, przy oknach balkonowych i zawsze w dziennym świetle, bez sztucznego, na białej kartce. Wtedy efekt według mnie jest najlepszy ;)
3 maj sie zdrowo!

lara pisze...

dzięki Nowalinko:)

Filka pisze...

i ja bardzo dziękuje za odwiedzinki na moim blogu i miłe słowa :)
Pedzę dodać do ulubionych i dziękuje że Ty mnie dodałaś...

A tak zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzę, ja co prawda nie daję się chorobom ostatnio ale mój mały ma ospę i normalnie przechodzę ją jakbym sama była w kropeczkach ;)

ps, czekam na prace :)
miłego dnia

lara pisze...

a ja już myślałam, że nikogo tu nie spotkam-dzięki Filka:)