piątek, 19 grudnia 2008

I lowe SCRAP

Ponieważ ruszył pierwszy polski portal dla scraperek, Nulka organizuje blog candy-ale jakie, oj...;)
http://babskotworzy.blox.pl/html

czwartek, 27 listopada 2008

Słodycze;)

Jak słodycze to od razu wiadomo o co chodzi- blog candy. I to kolejne w Polsce, z czego bardzo się cieszę, i nie dość, że na (stosunkowo;)) nowym blogu Craftowo to jakie tam słodziutkie te rzeczy!!!:)
http://craftowo.blogspot.com/

poniedziałek, 24 listopada 2008

ATC

Dawno, dawno temu była sobie wymiana "Zatrzymaj część lata" na blogu u Renny:*
I oczywiście udział w niej wzięłam, bo po co bym teraz o jakiś wrześniowych wydarzeniach pisała;)?
A piszę dlatego, że chcę wstawić w końcu jakieś zdjęcia-dzisiejsze poszukiwania nic nie przyniosły:(
Nie wiem jak się wstawia zdjęcie z sieci, musicie mnie nauczyć:D, ale wstawiam przynajmniej adres kliknijcie sobie tu http://4.bp.blogspot.com/_bcy5xLaCA-4/SOctB39n3NI/AAAAAAAAA8c/AYFPMqnw-Lo/s1600-h/atc-lara.jpg
zdjęcie od Renny, ja w domu nie robiłam;)

Lara


P.S Czy wiecie, że to już...100 post?:D

Dawno...

...nie chciało mi się tak słuchać muzyki, tak scrapować tak wiele rzeczy robić...
Z tą muzyką-ech, jak można ją "wstawić" na bloga? Pomóżcie mi bo jakoś bardzo mi się chce( i chodzi mi tu o dwie możliwości-w poście i tam na prawo:D)

Lara

czwartek, 20 listopada 2008

Zabawy

Zabawy-niespodzianki, w tym blog candy u Gps i list do św. Mikołaja tu: http://domhasiora.blogspot.com/

Przepraszam, że ostatnio tu tak cicho, pełno pajęczyn(czas wziąć się za sprzątanie!) i opuszczono...Staram się niedługo wszystko ponadrabiać:)))

A już jutro w Lublinie-spotkanie scraperek!!! Wiem, że to mi naładuje akumulatory:D
A tymczasem... czeka technika...ech(kiedyś wam to wyjaśnię, ale to nie jest technika-robótki ręczne, tylko technologia informacyjna:/ okropność!)
Kończę, już kończę, robię notatki z...araz, kto to teraz będzie?
Ach, tak kolej na Nikola Tesla i Gulielmo Marconi:P

Lara

czwartek, 13 listopada 2008

Candy Mamami

Jak zauważyłam, coraz więcej osób organizuje w Polsce blog candy. To oczywiście bardzo dobrze;D
Może kiedy dorobię się trochę większego zbioru skarbów też coś zorganizuję, ale póki co, smakowite candy u Mamami:
http://mamami.blox.pl/2008/11/Blog-candy.html

wtorek, 11 listopada 2008

...no!

No właśnie. Zdjęcia wiem, że gdzieś są, bo zniknęły z aparatu, ale szukam od godziny i nic:/
A z tego co pamiętam powinnam wstawić tu:(z tych rzeczy z aparatu)
-żółtego scrapa
-kartkę brązową
-Nowalinkowe spineczki
-i jeszcze parę innych rzeczy...
jak nie znajdę to mnie chyba szlag trafi;)
No, ale idę szukać:D
{póki co jeszcze pozytywnie nastawiona;)}

sobota, 8 listopada 2008

czwartek, 6 listopada 2008

Blog Candy

Bardzo świąteczne candy u Bev, zobaczcie sami:
http://bevscrafts.blogspot.com/

wtorek, 4 listopada 2008

Post...

...o wszystkim i o niczym czyli tak dziwnie;)
Ostatnio mam taki dziwny stan- kiedy chcę scrapować, nie mam czasu, mam kupę innej roboty i na głowie całą masę spraw, a kiedy nudzi mi się, nie mam co robić, jestem prze parę godzin zupełnie wolna(albo często niestety trochę krócej:( ) scrapować mi się nie chce, robić nic nie mam ochoty i w ogóle...
Taki to właśnie ostatnio mam humorek:D
No i z przykrością(bo to już się powoli robi nudne, wiem, przyznaję)mogę tylko obiecać, że "za jakiś czas" wstawię zdjęcia. Wiem, że są na aparacie zdjęcia, bo sprawdzałam. Teraz tylko czekać pozostało, aż znajdą się na komputerze i szybciutko na bloga:))). Tylko ile to potrwa? Ech, ta gigantyczna karta w aparacie;)
{na aparacie mam jeszcze zdjęcia z połowy sierpnia i to przy moim tacie, który aparat wszędzie ze sobą wozi!:D}


A, no i tu bardzo fajne blog candy:D :
http://angeldrummer.blogspot.com/

Lara

poniedziałek, 3 listopada 2008

Blog Candy

Arine organizuje wspaniałe blog candy:)
(mi szczególnie podobają się jej rysuneczki, ale jakie piękne są laleczki:)))! )
koniecznie musicie zobaczyć:
http://arine.blox.pl/2008/11/CANDY-BLOG.html

Lara

poniedziałek, 27 października 2008

Losowanie było:))

A oto wyniki:

nagroda pierwsza.....Knight
(normalnie nie wiecie jak się ucieszył, bo przy losowaniu był{jakby inaczej miało by go nie być przecież to mój brat:D})

nagroda druga......Jaśminowasia
(czekam na adresik:))

nagroda trzecia.....Filka
(Twój adres mam to tylko cierpliwie czekać Ci pozostało:*)

i nagroda ostatnia czyli czwarta.....Nel
(Tobie niedługo przekaże osobiście nagrodę:*)


Nagrody będą skromnymi niespodziewajkami i zastrzegam od razu że mogą nie wyprodukować się tak szybko:(
ale do kóńca roku(ewentualnie styczeń:D) powinny się zrobić:))
Gratuluję zwycięzcom i proszę Jaśmionowasię o adresik:)
(adres poczty amarialuk@gmail.com)

Lara

P.S Osobą, która za jakiś (może troszkę dłuższy, może szybszy, tego nie wiem) czas może oczekiwać też niespodzianki jest Costa:*
(ot, tak, bez powodu:***)

wtorek, 21 października 2008

Co do...

...konkursu to nie napisałam do kiedy można się wpisywać. Miało być do 2000, ale będzie jednak do 25 pażdziernika. Moich urodzin.;)
Zyczę wszystkim szczęścia!

piątek, 17 października 2008

Drzewo;)

posadziłam o tu swoje drzewo:)
po wielu nieudanych próbach i błędach(wszystkie lary, anny marie, i tak dalej były zajęte) ale bardzo serdecznie zapraszam:)

I przypominam o konkursie !

Candy:)

Kolejne fantastyczne candy w których biorę udział:
1. http://krishubick.blogspot.com/
31st October

2. http://nattykcards.blogspot.com/
18th October

3. http://elf-creations.blogspot.com/
17th October

4. http://madeonthefarm.blogspot.com/2008/10/10000-blog-candy-giveaway.html

5. http://www.arlinesallsorts.blogspot.com/

To póki co tyle:D

czwartek, 16 października 2008

poniedziałek, 13 października 2008

Konkurs

No bo przydałby się jakiś no nie?:D
Urządzam go z okazji powoli zbliżającej się liczby 3000:)
A oto zasady:
Z pośród osób wpiszących się pod tym postem wylosuję:jedną? dwie?
(to jeszcze zależy;)), które dostaną jakieś drobne nagrody:)
I tak się zastanawiam czy to losowanko z osób, które i teraz się wpiszą i które kiedykolwiek zostawiły ślad na moim blogu, co???

A bonusowo taki obrazek: z dawno, dawno temu, wyszperany w sieci, więc nie wiem skąd on jest, mam go w komputerze ładnych parę lat:D
no i mi się strasznie podoba;)

środa, 8 października 2008

Muszę napisać...

...tego posta, bo coś mnie dość nie tyle co zdenerwowało, co zasmuciło i przypomniało dawne, nie zawsze miłe wydarzenia. Ktoś kto pisze anonimowo i w dodatku można powiedzieć kogoś obrażając...
Ech, jeszcze trochę będę to na pewno przeżywać;)...
No i na komentarz odpisałam, a jakże{nie na moim blogu komentarz i pierwszy jeszcze nie obrażający mnie, ale po kolejnych poczułam się dotknięta} no i jestem z tego dumna.
Bo mimo, że rozumiem tamtą osobę, to rozumiem i siebie. Nikt jej do niczego nie zmusza, ale pisząc coś, powinniśmy wiedzieć co piszemy.
Z własnego doświadczenia to wiem i cieszę się, że umiem się do tego przyznać
To by było na tyle...

Lara

czwartek, 2 października 2008

Lekka zmiana:D

Zaczęłam wczoraj pisać posta ale musiałam w tempie natychmiastowym z powodów losowych:P
go przerwać;)
Miało być o czymś innym niż teraz piszę:)
no i lekkie odświeżenie na blogu jakoś tak mi się zachciało:))
czekam na kilka przesyłek(np. ATC z wymiany Zatrzymywania lata-kiedy dojdzie?! już się nie mogę doczekać, bo zobaczyłam ATeCiaki kilku dziewczyn{piękne!})


A no i muszę się pochwalić że wygrałam w candy u Adeluchny:))
{Adelo napisz mi kiedy zamierzasz wysłać, bo ja się niedługo przeprowadzam to jak jeszcze jutro, w sobotę, (ew. w poniedziałek czymś szybkim) to możesz wysyłać, a jeśli trochę póżniej to daj znać to Ci wyślę nowy adres!


No i ogólnie dobry humor mam, dziś dwie kartkówki w szkole były, z francuza i geografii, nie poszły najgorzej, po lekcjach zamiast tłuc się po autobusach zostałam podwieziona samochodem pod blok, zjadłam przed chwilą dwa kawałki pysznego ciasta z gruszkami i jest jeszcze wiele powodów dla których nie czuję się najgorzej:)

Wiem, że obiecałam zdjęcia, ale błagam-cierpliwości, jak tylko będę mogła szybciutko wstawię:*



No i 2 zdjątka mój i mojej siostry przyszły pokój i dzikie{no niezupełnie} kaczki:D


czwartek, 25 września 2008

Polskie blog candy:)

U Costy! Zobaczcie jakie śliczności do wygrania:)))
http://costa-pasje.blogspot.com/2008/09/candy.html

poniedziałek, 22 września 2008

....Bez tytułu a właściwie z ...

Tak to jakoś jest ostatnio...
Co do pogody to: be zna dziej na niestety:(
W szkole normalnie:P
Za oknem strasznie ponuro:(
i w ogóle smutno...
Ale w każdym razie nie czuję się najgorzej(oczywiście nie w sensie fizycznym bo łeb mi pęka;D)...no i...od czasu do czau scrapuję:D
I nie wiem dlaczego jeszcze nie robię zdjęć tym wszystkim zaległościom???
No dobrze, oto moja lista do zrobienia w tym tygodniu:
1. Zdjęcia
2. Zemsta dla Nowalinki:) {czekaj Nowalinko, czekaj obiecałam sobie że w tym tygodniu wyślę:)}
3. no i ....mam coś jeszcze ze spraw typowo scrapowych?;)

Dobrze kończę, jakoś ta notka typowo odkrywcza nie była ale cóż:D


P.S Zapraszam na blog candy do Adeluchny(klik)!

czwartek, 18 września 2008

Maglalena i jej blog:)

Na blogu Magdaleny można wygrać w blog candy
zestaw rub-onów sztuk 20:D
Zapraszam:
http://scrapbymagdalena.blogspot.com/

wtorek, 9 września 2008

Wracam...

powoli. powoli ale wracam:)
z natłoku różnych spraw powoli zaczynam scrapować, więcej odpoczywać, używać komputera:)
jako że niedługo czeka mnie przeprowadzka to... cóż lepiej nie gadać;)
może być ciut ciężko, ale póki co myśli mam optymistyczne:D
ale może trochę o scrapowaniu, bo dni mijają na blogu nic nie ma, a i dziś nie będzie;D
Bo ja(tak ja;) coś tam ciągle robię, klecę i tak dalej. Ale ostatnio nawet zdjęć mi się nie chce robić;)
Jak mówiłam (przepraszam pisałam) mam w domu całe STOSY kartek(w tym niektóre są nie najgorsze) i nie mam nawet co z nimi zrobić;)
Ale obiecuję poprawę, pokażę nie długo prezencik imieninowy dla mojej siostry(tak nawiasem imieniny ma dzisiaj, sto lat jej:)) czyli coś typu stojące scrapuszko(oczywiście w brąązach jak mówi pewna osóbka;)) i szyty Wesołek(może mało orginalne imię, ale nic innego nie przychodzi do głowy jak się na niego patrzy;)-po prostu jest taki wesoły i radosny:))

Wiecie jakoś mi o wiele lepiej. Czuję, że wena zaczyna wracać(wcześniej pojawiała się tylko na chwilkę(np. na te pół godziny w których zdążyłam zrobić scrapa{skromnie mówiąc nawet mi się podoba:D} albo jakieś inne drobiazgi(np. spineczki scrapowe{UWAGA! pomysł Nowalinki!}), które też kiedyś tam pokażę(po szkole dzisiaj zamierzam porobić trochę zdjęć:)
A więc do zzobaczenia(mam nadzieję, że przyszłego)
Lara


P.S Chciałam was przeprosić za nie śledzenie z uwagą blogów-nie miałam czasu ani możliwości:(
teraz powoli postaram się nadrobić:)
dzięki że jesteście:*

poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Praca na konkurs:)





na temat Moje Pasje:)
Oto jak obiecałam wstawiam zdjęcia-ale więcej nic nie mogę znaleźć- a w domu zalęga mi się stadko aniołków i stosy kartek, ATeCiaków i całej tej reszty;)
CZeka mnie bardzo pracowity tydzień, którego nawet trochę się boję;)
Postaram się nie długo znów napisać:)

Lara

piątek, 1 sierpnia 2008

Blog candy-Karen

Super blog candy and beautiful work!
właśnie TU
and photo(click)

Blog candy in Tanja


Kolejne blog candy, zamierzam się w to zaangażować bardziej:)

tym razem u Tanji

Blog Candy:)

W którym biorę udział:)

http://jacqui47.blogspot.com/2008/07/my-10000-hits-blog-candy.html



http://jacqui47.blogspot.com/2008/07/my-10000-hits-blog-candy.html

środa, 30 lipca 2008

Nagrody...

...które nigdy nie doszły:(
robione na szybko, szczególnie Adeluchny, bo bardzo chciała jak najszybciej;), ale niestety...
zostały tylko zdjęcia:(






nie wiem tylko, czemu zdjęcia się poprzekrzywiały...
ale wyjaśnijmy co jest co:
żółto-kwiatkowa komódka i zakładka do komplety zagubiła się gdzieś w drodze do Costy, a black&white&red notesik wraz z zielonym pudełeczkiem z kwiatkiem nie dotarł do Adeli:(

Ze spraw tymczasowych to sobie trochę popiszę:

Wydaje mi się, że z każdym dniem polepszam się scrapowo. Z każdym dniem uczę się czegoś nowego. Z każdym dniem mam coś nowego. Z każdym dniem przybywa: doświadczenia, materiałów, weny;)
I denerwuje mnie, kiedy na blogu pokazuję prace z przed... nawet półtorej tygodnia...!
Bo dla mnie to już przeszłość hehe normalnie czasami aż się wstydzę moich "archiwalnych", z przed półtora tygodniowych wytworów;)
Bo(kolejny raz zaczynam od bo, wiem, ale lubię:D), na moim aparacie trzeba "doczekać"{niestety} aż tata zrzuci na komputer zdjęcia. A potem jeszcze doczekać, aż będę miała samotną chwilę(sam na sam heheheh) z komputerem, aby te zdjęcia wstawić;)

więc przedstawiam wam trochę zaległych prac:
Kartka dla PAsiakowej na urodzinki(przepraszam za te krzywe zddęcia, nie wiem co jest na komputerze są ok?)


i niestety to chyba na tyle. Nie wiem gdzie są wszystkie kartki, aniołki(a dużo ich i to bardzo;))
postaram się poszukać;)

Lara

poniedziałek, 28 lipca 2008

Czasem...

...mam chęć zrezygnować z tego wszystkiego(chodzi głownie o scrapbooking). Wydaje mi się, że nie jestem tu potrzebna, nie pasuję tu...
Czasami jednak dochodzę do wniosku, że nie mogę się poddać i zostawić(serio!) mojej największej pasji na lodzie. Ani jej opuścić. Ani nic. Bo ona ma być i tyle.
Bo może komuś ja sama w czymś pomogę albo kogoś pocieszę?...
Nie mówiąc o tym, że miała bym przestać siadać przy biurku i zastanawiać się nad rozmiarem, kolorem, stylem i tymi wszystkimi rzeczami!
Przestać zaglądać na wszystkie blogi, przestać podziwiać, przestać chodzić do Kulturomaniaka w Leclerc'u patrzeć co nowego ze scrapowych rzeczy, przestać...tego wszystkiego.
Nie miałabym serca.I nie dała bym rady. I tu mówię:-Na szczęście!

sobota, 5 lipca 2008

Trochę zdjęć...

na dłuższego posta trzeba jeszcze poczekać, ale wklejam zdjęcia jakiś tam prac(nie takich nowych zresztą;))









no trochę tego jest, zaraz edytuję i opiszę co jest co;)
ten post miał być wczoraj, ale zdjęcia nie chciały się ładować:(


A więc tak od początku: (kolejnością zdjęć)
1. Notesik dla Filki na imieniny...Wiem, że dotarł więc pokazuję:*
2. Kartka również dla Filki:) wiem że taka sobie ale cóż poradzę;( no i się przekręciła niedobra;P
3. Kartka, teraz już po lekkim "remoncie" i wygląda o niebo lepiej;)
zdjęcia jeszcze nie mam na komputerze...
4. ZAwieszka na drzwi inspirowana Filką jak nic:*
5. Pudełeczko od zapałek z aniołkiem dla pewnej Wiki:)
(zdjęcia robione na bazie od Jasz, której nadal nie mam serca użyć;)
w środku jak się przyjrzycie zobaczycie papiery, które razem z Marszowymi i Nowalinkowymi zyskały swoje własne scrapowe pudełko:D
już się nie mieściły a co!:D

o i mam masę nowych zdjęć(jeszcze na aparacie gdzie jest np. kartka na wyzwanie bloga
Inspirujemy (serdecznie zapraszam!,
aniołki(których zrobiłam już chyba 8 czy 9:D), kartki różne, kolażyk, który zrobiłam dzięki Latarni Morskiej:*, no i parę ATC! {dokładnie 4} i inne:)
więc w najblizszym czasie coś wstawię:)

Lara, kórej humor znacznie się poprawił:)


P.S Mam też zdjęcia nagród za konkursy, ale nikt nie daje znaku, że doszły:(
ADELA i COSTA możecie powiedzieć, a wstawię;)
tylko nie wiem czy wolicie mieć niespodziankę, czy zobaczyć;)

piątek, 27 czerwca 2008

Wybywam...

...jutro do Warszawy:)
Na ślub bardzo bliskiej mi osoby:). Parę dni będę do poniedziałku chyba;)
Prac nowych jest cała masa, ale nowy aparat ma tak obszerną kartę, że już chyba z miesiąc(dłużej)nawet ze dwa nie był "opróżniany".
Wczoraj odwiedziła nas rodzina z Ameryki-gadałam trochę z kuzynką w moim wieku i między innymi zagadnęłam o scrapbooking. Okazało się, że akcesoria tam można nabyć nawet w szkole i wszystko jest tanie!!!!
Pod tym jednym względem tej Ameryki im zazdroszczę. Po angielsku już wszyscy dobrze mówią(wyjechali z półtorej roku temu) mają domek...
Chciałabym się też pochwalić tym, że dostałam się do najlepszego gimnazjum w mieście:)
Będę chodziła do klasy z językiem francuskim(umie ktoś z was;))?
Bardzo się z tego cieszę, ale jest jeden minus... rozstanie się z najlepszą psiapsiółą:(
Ale póki co przed nami wakacje-trzeba się cieszyć:)


Lara

piątek, 20 czerwca 2008

Wakacje!!!!

jak dobrze, że już są wakacje;)...chociaż trochę będę tęsknić...

P.S Zobaczcie sobie scrapa z Larą:D(klik)
fajny no nie?:)


Lara{która też by chciała mieć takiego ładnego scrapa;)}

środa, 18 czerwca 2008

Hmm...

...w zasadzie nie mam co pisać;)
albo mi się nie chce;D
Więc może trochę pozdrowień(po raz pierwszy)
Mary:*
Jasz-trzymaj się, zdasz wszystko celująco;)
Filka-za to że tak dobrze "zrobiłaś" zlot;)
Nulka-za wszystko:*
Immacola-może niedługo się spotkamy:)
Zielona-aby Ci wena wróciła:*
Jasminowasia-ładną masz muzyczkę na blogu;)
Nowalinka-za to że potrafisz tyle rzeczy;)
Pasiakowa-za grzyby:D
Fryne-za plusa:DDD
Finn-gratki wygranej na zlocie:*
Nata-wiesz ta Twoja nowa fryzura jak Balladyny;P
Yoasia-za przepiękne opowiadanie:)
Anai-ach te Twoje prace...:)
Uhk-za brązy i za to że jesteśmy podobne;DDD
Wi-za to że wieszkasz tak widaleko mojego wiasteczka;)
Tores-za smoka i za to, że chce wyzwanie:D
Aliszek-za te Twoje cudowne budki i nie tylko;)


I reszta mogłabym wymieniać godzinami:)

Hmm...a co u was;)?

Lara już w stanie lepszym niż wczoraj(no bo zapomniałam napisać, że miałam gorączkę wczoraj i się fatalnie czułam, a dzisiaj pisałam ogrooomny test z angielskiego...;))

a, wiecie powstało trochę nowych rzeczy ostatnimi czasy;)
ale jeszcze nie mam zdjęc...

niedziela, 8 czerwca 2008

Widzę...

...że większość jest za wyzwaniem...?
Więc proszę mi pisać, kto chce, bo nie wiem czy jest na tyle osób...
Wpisujcie się:)!

I tak na dobry początek niedzieli takie ładne zdjątko;)
(a nawet dwa;))


poniedziałek, 2 czerwca 2008

Widzę...

...że nikt nic nie rozumie;)
ja też;)


No więc może to zmienimy...
1. Chciałabym zrobić wyzwania kartkowe, ale nie chcę, żeby to wyglądało, że zgapiłam po Scrapujących Polkach...
2. Ale mimo wszystko, chcę coś takiego zrobić...
3. Tyle, że lista byłaby "zamknięta" i była by kolejka, w której te osoby (w kolejności ustalonej) wybierały by wyzwania-mapki, reguły, warunki kartki...
4. I wszystkie osoby, które się zgłosiły, by takie kartki robiły...
5. Oczywiście, można czasem powiedzieć(napisać), że jestem bardzo zajęta, mam dużo pracy i w tym wyzwaniu niestety nie mogę wziąć udziału...tyle żeby nie było, że komuś się po prostu nie chce, albo mapka/reguły/warunki są dla niego za trudne więc nie zrobi...
6. Chciałabym, żeby to była dla was i dla mnie przyjemność i nie robił tego pod przymusem...więc w każdej chwili można zrezygnować...
7. Nie przewiduję nagród, to nie konkurs, ale można wybrać raz na dwa miesiące jakąś
najlepszą prace;)...wtedy też byłaby kolejka do nagród, aby wszyscy w tym uczestniczyli(wyjątkiem by było gdyby była by kogoś kolejka na nagrodę i ten ktoś miałby najlepszą pracę{wtedy bym coś wykombinowała;})
8. Od czasu do czasu można by zrobić inne wyzwanie, np. na scrapa, notesik z mapki, albo zupełnie co innego;)...brałabym pod uwagę wszystkie propozycje;)...



Jeżeli się ktoś decyduje, proszę pisać w komentarzach, albo na maila amarialuk@gmail.com

Będę dopisywać do listy...



LISTA
1. Lara

niedziela, 1 czerwca 2008

Hmm...

wydaje mi się, że to nie wypali...
ale poczekam jeszcze trochę...

...

Kolejność:)

Wylosnęłam kolejność...(wybierania tematu)
Jak jest tu ktoś, kto się nie zgłosi, to wykreślę po prostu,a jak jest tu ktoś, kogo jeszcze nie ma, będę dopisywac...
No, cóż na razie nikt się nie zgłosił, ale może dziś niedziela i dlatego...
Dosyć gadania(pisania), wklepuję listę;)

1. Uhk
2. Jaśminowasia
3. Truskawka
4. Finn
5. Asia Wu
6. Fryne
7. Lara
8. Cwasia
9. Aliszek
10. Zielona
11. Costa
12. Immacola(Magnolia)
13. Patis
14. Pasiakowa
15. Yovi

Pozazdrościłam...

...tych wszystkich wymian i wyzwań... czy ktoś czuje to co ja?
czy ktoś też chce takie wyzwania jak dziewczyny(szaleństwo i te różne)...?
jeżeli znajdzie się choć kilka osób...no powiedzmy 4 nie licząc mnie(najmniej) kto cciałby to możemy wymyślić temat, i całą resztę ustalić...
pobiegam teraz po blogach i pozapraszam;D
jak kto będzie chciał proszę komentować, albo pisać mi na maila (gdyby byly jakieś niejasności) amarialuk@gmail.com


to jak bawimy się?

Lara, ciesząca się z odwagi, że coś takiego napisała;D

sobota, 31 maja 2008

Mój pierwszy scrap ze zdjęciem:) wypada zmienić tytuł-pierwsze prace stareeee jak świat;)











a to moja pierwsza ever scrapowa praca;)_
miała być na scrapujące polki, następna, którą zaraz pokażę też, a czemu nie wysłałam nie wiem;)
widocznie brak odwagi;D





Tak, jest to mój pierwszy scrap ze zdjęciem, wiem, że nic nie da się zobaczyć, ale ostrzegałam już na początku bloga;)
zrobiony gdzieś koniec lutego-początek marca
strasznie skromny i minimalistyczny, ale nawet teraz nie umiem inaczej;)
no, może jedną kartkę ostatnio gęstą jak na mnie zrobiłam;)
jak jakieś zdjęcia "archiwalne" jeszcze znajdę to wstawię:)


a to zajawka czegoś co poleciało do którejś z dziewczyn "wygranych"
obecnie jest dość podobne, ale opowiem wam jego historię...
otóż na początku mojego scrapowania zaczęłam takie oto coś...i parę miesięcy nie miałam pomysłu jak go dokończyć;)
i nagle wena raczyła mnie odwiedzić i powstało coś, czego nie pokażę w całości, ani w ogóle, bo oprócz tych nie zrobiłam dokończonego;(
a te są gdzieś z marca;D


hmmm...chyba się wzięło, że nie jest tak jak chciałam, czyli pokolei... no cóż...
musicie sobie dopasować;D
i ta teczka...może ona była pierwsza...a może kartka...nie pamiętam;)


i na Scrapujące Polki zaproszenia na urodziny:)



o i są zakładki PIFowe:)


i reszta prezentów;)

i kartka dla Brydzi...no cóż mocno prześwietlona;)


teraz widzicie jak zachowywał się mój aparat...mam nadzieję, że zrozumiecie;)


oczywiście zdjęć równie beznadziejnych(no, nawet gorszych) jest jeszcze trochę;)
tych PIFowych też-komplety z kopertą, pojedynczo, razem i reszta;)

mam nadzieję, że doczytacie;) ten przedługi post:D

Lara:)

wtorek, 27 maja 2008

Staram się...

...wstawić zdjęcia{stare baaardzooo} zobaczymy czy się uda;)




chyba się udało:D

a więc
są to:
notesik, zakładka, zakładka(notesik i zakładka zielona powędrowały do Nel{nagroda pocieszenia}, a niebieska na prezent razem z moim pierwszym albumem:))

czwartek, 22 maja 2008

Zdjęcia...

Wstawiam wszystkie zaległości...no nie wszystkie;)
zrobiłam dzisiaj kartkę i wczoraj też...
może niedługo pokażę;)

nie da się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jestem wkurzona na tego całego bloggera!
:/
Bleee

wtorek, 20 maja 2008

Zabiegana...

ostatnio nie mam na nic czasu:(
zdjęcia zaległe-oj dużo ich! postaram się niedługo wstawić....
a co do nagród to dla Costy już na wykończeniu:)
resztę postaram się do końca czerwca zrobić;P

Lara-zabiegana

P.S Jutro konkurs z przyrody zależy mi na nim-trzymajcie za mnie kciuki:)

poniedziałek, 12 maja 2008

Wyniki!

Uwaga!

Nagroda główna:
Zielona:)
A pocieszenia:
Lara:D
Costa:)
Nel:)
Knight:)

Costa proszę adres, resztę mam:)

Jasz!!!

Dziękuję ślicznie za przesyłkę, tu się nie będę rozpisywać, napisałam duuużo na Twoim blogu;)

No i wieść dnia-mam nowy aparat z 12-nastokrotnym zoomem:D
czyli będą zdjęcia, tylko niech mi ktoś powie jak je się wstawia z Total Comandera ok?
;D

Jestem dzisiaj dość(to za mało powiedziane)szczęśliwa, mimo, że nie zrobiłam notatki z przyrody;P
wolałam iść na pocztę:P

Zaraz zrobię losowanie(jeszcze go nie zrobiłam:P)...

Pozdrowienia dla wszystkich i gratuluję przedwcześnie osobie którą wylosuję:P
Lara podziwiająca nagrodę od Jaszmurki i zabierająca się do losowania i oglądająca nowy aparat:)

niedziela, 11 maja 2008

Dziś są urodziny...

...mojej siostry:)
zrobiłam jej karteczkę i notesiko-składako-parawanik w wersji mini;)
może niedługo pokażę zdjęcia jak mi się uda:)
no i zaraz będzie tysiąc:)
postaram się(jeśli ktoś upoluje) wieczorem podać wyniki tego i losowania(jeśli do tej pory tysiak wybije)
A dopiero wieczorem, bo jadę do babci świętować urodziny mojej siostry i imieniny babci:)
Lara

poniedziałek, 5 maja 2008

Notesik i zakładka

miały być, ale nie wiem dlaczego nie mogę ich wstawić:(
Może później mi się uda...

Już niedługo 1000:)

niedziela, 27 kwietnia 2008

Konkursowo:)

Ogłaszam za otwarte polowanie na licznik:)
Trzeba złapać liczbę 1000 i wysłać mi Printscreen'a na adres amarialuk@gmail.com
Pierwsza osoba, która spełni powyższe warunki dostanie drobny upominek:)
Drugą osobą nagrodzoną, będzie ta, którą wylosuję:)
A aby wziąć udział w losowaniu należy się wpisać pod tym postem:)(proste, no nie;)
UWAGA!!!!
Bardzo proszę, by wpisywały się i polowały te osoby, które:
1. Mają bloga(najlepiej artystycznego, bo a jak:P)
2. Są z forum scrappassion.
3. Które znam:)
A więc do dzieła:)

Chciałam jeszcze napisać, że teraz się okaże, kto do mnie naprawdę zagląda, hehe:P
Jakby co tłumów się nie spodziewam:P

Zdjęcia...





Jak się uda będą;D
Pierwsze to jest adresownik, a drugie hmm...no cóż naprawdę zakładka, a Maryś zrobiła jakieś dziwne zdjęcie, że kolory są ehmk jakby to powiedzieć...po prostu inne:D
(Przepraszam zła kolejność zdjęć, nie wiem jak je ujarzmić i opanować;D)

P.S Maryś a nie zrobiłaś drugiej zakładce zdjęcia i scrapowi???
P.S 2 Zaraz konkurs!

piątek, 18 kwietnia 2008

Zakładki czyli pierwsze zdjęcia!







Dla wszystkich długo czekających-będą zdjęcia:)
może nie za piękne zakładki, ale jedne z moich pierwszych i robione"konspiracyjnie"
bo to był czas, kiedy nie mogłam scrapować:P
Jeszcze nie wiem czy uda mi się je wstawić, mam nadzieję, że tak, bo na razie nie wiem jak to zrobić(zdjęcia mam w mejlu od Maryś(dzięki Ci dobra kobieto za nie:*), bo ja nie mam aparatu(jest w naprawie:( ).
Podsumując:
jeśli zobaczycie niżej zdjęcia to znaczy, że okiełznałam bloggera:)
jeśli nie-będę jeszcze kombinować:D
Dziesięć minut później:
Ufff...chyba się udało:)
ale z tym roboty!jestem teraz tak padnięta...i mi się kręci w głowie, ale to z powodu, że dzisiaj się i tak fatalnie czuję:/
No, ale możemy się cieszyć, że zdjęcia są(chyba:?)

Lara, strasznie zmęczona, ale radosna, że już tyle osób ją odwiedza:*
(nabijajcie szybko licznik, bo będzie jakiś konkursik:))

wtorek, 8 kwietnia 2008

Już po teście:DDDD

ufff...było, jakoś napisałam, już wiem, że kilka błędów mam(na razie 2 punkty mi uleciały;) jakoś już lżej...nie było tak żle, chociaż mogli wymyślić coś fajniejszego;/

dobra, kończę, idę ODPOCZĄĆ:DDDDD


Lara



P.S Nowalinko, pracujesz w kwiaciarni?:D Życzę powodzenia, a jak masz tam jakieś sztuczne kwiatki ładne, to możesz podesłać kilka;D

poniedziałek, 7 kwietnia 2008

...

Proszę, trzymajcie jutro za mnie kciuki!:*




Denerwować się jeszcze nie denerwuję, ale wieczorem się zacznie:/



Idę się uczyć...


L.

sobota, 29 marca 2008

Jakoś dziwnie...

,,Ci, którzy byli wrogami, okazują się przyjaciółmi,
a Ci, którzy byli przyjaciółmi okazują się wrogami"...



Nie mam Ciebie na myśli M.:*
i Likaonka też nie...
jestem przygnębiona, i ten sprawdzian...on był taki trudny...jest mi źle, kto mnie pocieszy?

czwartek, 20 marca 2008

Wiosna...

jest taka, że aż się płakać chce:(. Pada śnieg...no, ale na szczęście topnieje od razu i to jest weselsza wiadomość:D

Jako, że Wielkanoc już blisko chciałabym życzyć wszystkiego najlepszego osobom, które tu zaglądają!!!(a przecież tu tak dużo osób zagląda;P)

no i trzeba sprzątać...

Lara, która składa życzenia

sobota, 15 marca 2008

Dotarł PIF...

Kilka dni temu dotarł do mnie od Gabci prezent za PIF-a. Gabciu dziękuję Ci bardzo!
Parawanik jest śliczny, pudełeczko też, ale najbardziej podoba mi się albumik(chociaż nie moje kolory, to uważam, że jest świetny!). Jeszcze raz dziękuję!


P.S. Mam trochę zaległości trzeba nadrobić!
P.S.2 Zaraziłam moją przyjaciółkę scrapbookingiem! Zrobiła mamie na imieniny śliczną kartkę!
P.S.3 Spotkało mnie miłe zaskoczenie, gdy razem z osobą wymienioną wyżej oglądałyśmy prace Mirabeel! Otóż zachwycałyśmy się pracami tej przezdolnej osoby i nagle moja friend powiedziała:
-Jakie śliczne, jak Ona to zrobiła?!
Patrzę, a to mój PIF dla Mirabeel! Tak mi się miło zrobiło, że Marysia nie wiedząc, że to moja praca powiedziała, że jej się podoba! Ba, porównała mnie do Mirabeel!
Mars dziękuję Ci bardzo, za te miłe słowa:)!:*
P.S.4 Barbarella urodziła córeczkę! Malutką Hanię:)!
P.S. 5 Robię mini notesik dla siostry(oczywiście niebieski, w jej ulubionych kolorach):)

Lara, którą zmęczył nie tyle post co pięć razy dłuższe P.S;)

piątek, 7 marca 2008

Jest u mnie mnie...

...osoba bliska mojemu sercu czyli Maryś:). Będziemy robić komiks na konkurs angielski(nie wiem dokładnie o co chodzi, ale coś wykombinujemy). Dobra, kończę usimy robić!

środa, 5 marca 2008

Jakoś nie mam...

sama nie wiem czego...zdechłość mnie ogarnia, jak pomyślę o tym, że umiem tylko zakładki robić, notesiki, i jakoś na nic nie mam pomysłu.
Jak może sobie popatrzę na nagrodę od Zielonej to się zmotywuję ;).
Bo na razie nie ma szans. Muszę zmienić czcionkę chyba(ciekawe czy wprowadzę to w życie przy aktualnym stanie). Wszelkie komentarze jak najmilej widziane...
Mary-:*

Lara, która musi się zmotywować...

wtorek, 4 marca 2008

Nie do wiary!

Znowu pada śnieg! Świra można dostać! Mam tło na niebieskie zmieniać, czy co?
Nie wiem, kto wymyślił przysłowie "W marcu jak w garncu", ale miał w nim sporo racji. Właściwie samą rację.
Lara, którą denerwuje śnieg
no i zrobiłam, ciekawe co powiecie:)

Zielono mi...

Chciałam zmienić trochę wygląd bloga dopasowując się do aktualnej pory roku(dzisiaj rano padał śnieg). Nie, co do tego śniegu to żart, ale na prawdę padał. Oczywiście zaraz stopniał:). A ja, żeby przybliżyć wiosnę, takie zielenie wprowadzam(zieleń jest moim ulubionym kolorem). W lecie będzie złoto-żółto, na jesień może jakieś brązy albo pomarańcze, a zima błękitny. Jak mnie najdą jakieś sentymentalne chwile, można się spodziewać starego koloru(czarny z zielenią).
P.S Przed wczoraj zrobiłam !pierwszego scrapa ze zdjęciem! z okazji 60 urodzin mojego dziadka i myślę, że wyszedł całkiem, całkiem. Niestety nie mam zdjęć, bo aparat już szwankuje i wszystkie wyszły prześwietlone:(. Ale mogę go opisać. No to zaczynam.
Nie wiem czemu mnie naszło na takie dziwaczne kolory, ale scrap jest taki:ma biszkoptowe tło, i różowe dodatki. Kolory normalnie nie pasujące do siebie, a na nim(na scrapie)wyszły całkiem dobrze. Uważam, że jest on może trochę za minimalistyczny, ale na początek takie są najłatwiejsze. A oto co użyłam: wycięłam z karteczek Diddle(różowych w takie jakby trochę paćki delikatne)imię KAZIMIERZ, i datę urodzenia dziadka, zrobiłam kwiatka z shaker boxem i zdjęcie w kształcie koła ozdobiłam z jednej strony kwiatuszkami. No i wyszło to co wyszło, nie wiem może w paincie spróbuję zrobić "szkic" to tu wkleję, żebyście mieli(miały)jakiś zarys chociaż tego...no, ale jeszcze się zobaczy.

P.S.2 Drugi shaker boks zrobiłam na wieczku od pudełeczka na drobiazgi, które zamierzam dziś kończyć. W planach jeszcze obiecana zakładka for sister:)

Lara, która zamierza podjąć wyzwanie z jajkiem na blogu Polki Scrapują:)

poniedziałek, 3 marca 2008

Dziś był u mnie listonosz...

wraz z... no właśnie z kim może przyjść listonosz?!;) Z paczuszką oczywiście.:)
No i dojdźmy do sedna sprawy czyli co listonosz w tej paczuszce przyniósł:). Otóż pan listonosz przyniósł mi paczuszkę(o tym już była mowa:))...
No dobra, walę prosto z mostu: w tej bowiem paczuszce było...:)no,ja nie mogę, czy do tego nie da się przejść po ludzku?;)
Teraz już naprawdę to co miałam napisać: dostałam dziś paczkę od Zielonej!
Wraz z prezentem jako nagrodę pocieszenia(to co ta dziewczyna robi jako główną nagrodę, jak to ma być nagroda pocieszenia?!)była karteczka, że to niby "skromny prezent"!!!
Zielona, czuję się jakbym dostała nagrodę za pierwsze miejsce!
Dziękuję Ci bardzo, zakładka i notes są CUDNE, a i akcesoria się na pewno przydadzą(skąd wiedziałaś, że akurat chciałam mieć takie dziurkaczowe wycinanki?:))
Nie wiem jak mam Ci jeszcze dziękować, prezent jest super i mnie bardzo ucieszył!!!
DZięki:*

Uwaga STRZELAM!!!

Zostałam ustrzelona przez Pikę(www.pasjepiki.blogspot.com)

Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,

2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,

3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,

4. "strzelić" do następnych 6 osób

5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

No, więc skoro muszę to piszę:):
1. Uwielbiam jeść słodycze.
2. Lubię porządek w rzeczach do scrapbookingu, ale kiedy pracuję, całe biurko jest w śmieciach.
3. Czasami wpadnie mi w ucho jakaś melodia i kołacze mi się w łepetynie przez kilka dnie, potem ucieka, a ja za żadne skarby nie mogę sobie jej przypomnieć:).
4. Mam chyba sklerozę do rzeczy(przedmiotów), bo np. jakiś gdzieś położę i nie pamiętam gdzie jest. Przewalam w poszukiwaniach do góry nogam cały dom.
5. Kiedy piszę coś na komputerze, staram się pisać bez błędów, literówek, i takich innych. Zawszę poprawiam jak mi coś podkreśli na czerwono:).
6. Nigdy za dużo nie mówię, chyba, że kogoś dobrze znam. Ale milczenia też nie lubię.
(Wiem, dziwna jestem;))

Teraz ja strzelam:Kamaftut, Mia-mi, Marysia, Truskawka, Rae, Anilamie:)

sobota, 1 marca 2008

Udaję, że nic nie widziałam;)

Właśnie byłam u Zielonej i nic ale, ale to absolutnie nic u niej nie widziałam;).
(na razie legalnie nie mogę się zachwycać, ale jak tylko zobaczę "to coś"[a jest naprawdę śliczne{ups...miałam się nie zachwycać}na własne oczy to wierzcie będzie cały post na zachwycanie się i to bardzo jawne:))

piątek, 29 lutego 2008

Piątek...

dzisiaj jest. Chciałam wstawić zdjęcia, bo prezent do Gabci już dotarł, ale ich jeszcze nie mam na komputerze. Poza tym są jakości beznadziejnej. Z tymi zdjęciami to naprawdę mam mały problemik:(. No, ale postaram sie cosik wykombinować. Podziękowania dla Zielonej i Lavanduli:*!

wtorek, 26 lutego 2008

Poleciały...

w wielki świat paczuszki dla wygranych w PIF-ie wczoraj rano. Mam nadzieję, że dojdą w ciągu kilku dni:). Teraz tylko czekać...

Lara, która ma dzisiaj sprawdzian z angielskiego(ugghrr)

sobota, 23 lutego 2008

Strzeżcie się...

wszyscy, którzyście wygrali w Pif-ie, bo mam już wszystkie adresy!!! Tak więc można się spodziewać w najbliższych (o ile poczta zechce pracować)dniach paczuszki!
Za jakiś czas następny PiF, można już się bać, hehehe...

Lara, która ma ochotę na wiosnę...

piątek, 22 lutego 2008

Nic takiego...

Jakoś nie mam pomysłu co mogę tu napisać. Nie mogę scrapować, bo nie mam czasu. Wczoraj sprawdzian z historii, dzisiaj z przyrody, we wtorek z anglika, w poniedziałek klasówka z matmy. Prezenciki z PIF-a jak leżały tak leżą, ale na to akurat usprawiedliwienie mam: nie dostałam adresu Mirabeel, a chcę je wysłać razem...
Więc, UWAGA, UWAGA!!!!!!!
Mirabeel bardzo proszę o adres!

czwartek, 14 lutego 2008

Ogłaszam otwarcie...

...zabawy Pay It Forward! Oto zasady:
1. Osoba biorąca udział musi posiadać bloga;
2. Trzy pierwsze osoby , które wpiszą się pod tą właśnie notką, otrzymają ode mnie upominek(upominek musi być ręcznie robiony!)
3. Przesyłka z upominkiem musi dotrzeć do adresata w ciągu 365 dni;)

Trzy "zwycięskie" osoby muszą ogłosić tę samą zabawę u siebie na blogu:) I każda z tych trzech osób może wziąć udział w zabawie tylko 3 razy!
Więc zapraszam do zabawy, komentujcie!

środa, 13 lutego 2008

Hura!

Wczoraj wygrałam w zabawie"Pay It Forward"(czy jak to tam leciało) u Uhk! Wcześniej próbowałam wiele razy i mi się nie udawało, a tu taka niespodzianka! Martwi mnie tylko jedno- te prezenciki, które muszę zrobić osobom, które wygrają u mnie. Więc na razie nie ogłaszam PIF, wolę być przygotowana i dopiero jak zrobię prezenciki to ogłoszę zabawę. Więc miejcie się na baczności w najbliższych(lub dalszych) dniach!

poniedziałek, 11 lutego 2008

Luciak

Ten luty jest okropny. Nie mówię o tym ciepłym, który teraz jest za oknem, tylko tym co co jakiś czas skuwa lodem ziemię. Jak świetnie by było, gdyby była wiosna! Ach, jak ona mi się marzy. Kilka dni temu zrobiłam różową zakładkę, zielone pudełeczko(niedokończone)i zabieram się za malutki albumik z harmonijką. Może niedługo wkleję zdjęcia:). Jakoś nie mam na nic sił... No, ale skoro zamieśćiłam posta, to chyba nie jest tak źle;)

piątek, 8 lutego 2008

Pod wrażeniem...

...jestem. Przed chwilą odwiedziłam stronę Amandy i Kevina. Jak ktoś nie był to niech szybko się wybiera, bo ...no strona oprócz super szaty graficznej zawiera zdjęcia i to nie byle jakie. Szczególnie jestem pod wrażeniem Scrapbookingowego pokoju. Napiszę dlaczego:
1. Jest duży.
2. Wszystko tam ma swoje miejsce, ale absolutnie wszystko.
3. Amanda posiada w nim tyle dodatków:
*trzy szuflady ślicznych wstążeczek(plus jeszcze jedna)
*ze 200 stempli różnej wielkości i różnej tematyki
*z 10 szuflad ułożonego kolorystycznie papieru bez wzorków
*tyleż samo papieru we wzorki
*około 8 opakowań sztucznych kwiatków(jeżeli nie więcej)
*no i tyle jeszcze tego ma, że aż mi się nie chce pisać(musicie same zobaczyć).
4. Jest po prostu tak uporządkowany, że chyba aż dziwnie się w nim scrapuje.
Z tych punktów wywnioskowałam, że:
1. Amanda jest bardzo bogata.
2. Jest jeszcze bardziej bogata.
3. Jest jeszcze raz bogata.:)
4. No i ma męża, który to wszystko toleruje.
Dlatego, aby się przekonać, musicie odwiedzić tą stronę, a nie pożałujecie:).
Oto jej adres:
www.kevinandamanda.com
Polecam!
Niestety jest jedna mała wada: to jest po angielsku, ale jak ktoś choć trochę zna to sobie poradzi. :)

Wielkie sprzątanko...

Oj, wielkie będzie, wielkie:(. I to ja muszę sprzątnąć cały dom, bo przychodzi Bardzo Ważna Osoba do nas, więc musi być czyściótko:). No, ale chciałoby wam się zrobić tą listę którą zaraz napisz mając w planach scrapkowe zakładki? Myślę, że chyba nie, no ale nie narzekam już, tylko piszę co mam zrobić:D.
1. Odkurzyć caluśieńkie mieszkanie.(jak ja nienawidzę odkurzać)
2. Umyć kuchenkę i zlew. (tego też nie cierpię:))
3. Sprzątnąć mój pokój. (czasami to nawet fajnie, bo znajduje się jakieś rupiecie)
4. Zmyć podłogę w kuchni. (prawda, że dziwne[a takie dziwne jest to, że lubię to:))
5. Sprzątnąć wszystko co mogę;)
6. I na tym chyba lista się kończy, ale pewnie przypomnę sobie jeszcze dziesięć rzeczy, które mam zrobić.
No cóż, ciężkie moje życie, ale mam małą pocieszkę-mój blog odwiedziło już 17 osób.
Jednak to może być też powodem do załamanie dla niektórych:). Na przykład taka Mirabeel-jak ją codziennie ok. 200 osób odwiedza to by chyba zawału dostała, jakby spojrzała na licznik, a tam tylko kilka osób:D
No, ale już pora kończyć te wywody i lecieć do sprzątania:(

czwartek, 7 lutego 2008

Choróbsko

Tak sobie dzisiaj siedzę przy tym komputerze, bo jestem chora. Właśnie dlatego nie jestem na lekcjach(dzisiaj chyba dwa sprawdziany:))i mogę tu sobie odpoczywać. Bardzo podniosła mnie na duchu Nowalinka, która odwiedziła mój blog i dała kilka ciepłych słów:), bo wcześniej na tego bloga nikt nie wchodził.
Byłam sobie na blogu Nowalinki, i tam patrzę- zostałam dodana do ulubionych stron!
Aż się miło zrobiło:). Dziękuję też Brydzi za odwiedzenie mojego bloga i odpowiadam na komentarz, żebym dodała zdjęcia prac: na razie to za dużo ich nie mam(bo tylko trzy[dwie kartki{jedna walentynkowa, druga kartka-zaproszenie}i ozdobiona teczka], ale postaram się to zrobić w najbliższym czasie:)

Ilość wejść na mojego bloga

wtorek, 5 lutego 2008

Kanarki

W żadnej encyklopedii, książce nie mogę znaleźć nic o kanarkach, ale żeby to nie było "pochodzi z rodziny łuszczykowatych, do Europy przywieźli go Hiszpanie, bla, bla, bla..."(oczywiście zmieniłam trochę to co było w encyklopedii tutaj:)), ale mi chodzi o jakieś słowa od siebie, żeby dało się przetłumaczyć na angielski(plakat na anglika[niby nie obowiązkowy, ale jak nie chcesz robić to napiszesz sprawdzian czy kartkówkę {no cóż taki nasz wychowawca}]). Jak macie jakieś pomysły to piszcie( pewnie i tak nikt nic nie napisze, bo nikt nie odwiedza mojego bloga, hehehe...).
No i jeszcze jedna sprawa... Zrobiłam kartkę-zaproszenie na urodziny(chociaż może służyć jako zaproszenie tak w ogóle) na blog Polki scrapują i dzięki Mirabeel chyba ją nawet wyślę:)
No, ale to jak z walentynkową- wyszły tak beznadziejne zdjęcia, że nawet nie było co wysyłać(chociaż dziś zrobiłam zaproszeniu no i wyszły, że ostatecznie da się znieść).
Moje zaproszenie jest niebiesko-zielono-żółto-biało-czerwone i nie jest jakieś specjalne, no ale cóż wymagać skoro to moje początki scrapowania:)
Pozdrówka dla Marysi

sobota, 2 lutego 2008

Już blisko...

...walentynki, a z tym do dziś można było wysyłać zdjęcia kartek walentynkowych na blog Polki skrapują, zrobiony przez Mirabeel, Marszę i Adę. Jestem pod wrażeniem pomysłu i zachęcam do odwiedzania tego bloga! Ja co prawda kartkę zrobiłam, ale nie wysłałam, bo... sama nie wiem.
no, muszę już kończyć i dziękuje Mars za śliczne zdjęcia!

wtorek, 29 stycznia 2008

Trzeci

Wow! To już trzeci wpis. Wprawdzie będzie króciótki, bo się śpieszę, lecz zawsze coś napiszę.
Dla zainteresowanych jest dzisiaj wtorek, 28.01.08r. ;) . Miłego więc dnia!

poniedziałek, 28 stycznia 2008

Jeszcze raz

To mój drugi wpis, kilka minut później! Jak ktoś ma rady co do bloga to piszcie, bo ja na razie jestem nowicjuszem w tej dziedzinie:). Jak mogę wstawić sobie "tytułowy" obrazek, albo jak dodać ulubione? Bo na razie ten blog to skromniutki:). No, idę popatrzeć co u skraperek. Pozdrówki!

Mój nowy blog...

Aż dziw, że w końcu zdecydowałam się na ten blog. Myślałam, że z pisaniem będzie tak łatwo, a tu proszę-nie mam pojęcia co napisać:). No, ale na początek to wystarczy. Pozdrowienia dla Marysi i wszystkich scraperek!